236622

رکورد جذاب ستاره پرسپولیس در لیگ برتر

دنیای معدن: در پایان هفته سوم لیگ برتر بیست‌ودوم علیرضا بیرانوند تنها دروازه‌بانی است که سه بازی پی در پی با کلین‌شیت به کار خود خاتمه داده.

به گزارش دذنیای معدن، علیرضا بیرانوند تا به حال ۲۷۰ دقیقه یعنی سه بازی متوالی دروازه پرسپولیس را بسته نگه داشته است.

در پایان هفته سوم لیگ برتر بیست و دوم علیرضا بیرانوند تنها دروازه بانی است که طی ۲۷۰ دقیقه دفاع از دروازه تیم خودی تسلیم مهاجمان حریف نشده است.

تا قبل از برگزاری بازی های هفته سوم، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و کریستوفر نت از فولاد ۲ دروازه بانی بودند که حتی یک گل خورده هم نداشتند.

در هفته سوم اما این دو دروازه بان عملکرد متفاوتی را رقم زدند؛ بیرانوند برای سومین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داشت تا صاحب سومین کلین شیت پی در پی و رکورد ۲۷۰ دقیقه گل نخوردن باشد اما کریستوفر نت که اتفاقاً تا پایان نیمه اول بازی سوم هم دروازه اش بسته مانده بود، در نیمه دوم بازی فولاد و تراکتور، دو گل از حریف تبریزی تیمش خورد تا علیرضا بیرانوند را در صدر جدول کلین شیت تنها بگذارد.

در رتبه دوم سلاطین کلین شیت سه دروازه بان با یک گل خورده، علیرضا بیرانوند دروازه بانی که ۲۷۰ دقیقه گل نخورده را تعقیب می کنند.

حبیب فرعباسی، دروازه بان ذوب آهن، حامد لک، سنگربان مس رفسنجان و احسان مرادیان، دروازه بان نفت آبادان سه دروازبانی هستند که طی ۲۷۰ دقیقه بازی تنها یک بار دروازه شان به روی حریفان باز شده است. در میان این سه نفر، حبیب فرعباسی یک پنالتی را هم مهار کرده است. فرعباسی در جریان بازی این هفته ذوب آهن مقابل مس رفسنجان پنالتی گادوین منشا را مهار کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید