235741

دایی: طارمی گذشته خودش را فراموش کرده/ او به کسی که مدیونش است توهین کرد!

دنیای معدن: مربی اسبق پرسپولیس نسبت به اظهارات اخیر مهاجم تیم ملی واکنشی تند نشان داد.

به گزارش دنیای معدن، چند روز پیش مصاحبه‌ای از  مهدی طارمی  در یک سایت ورزشی پخش شد که حواشی زیادی داشت. طارمی در قسمتی از این مصاحبه ادعا کرد علی دایی نقش فراوانی در پیشرفتنش داشته اما همان زمان که از طرف علی دایی تایید شده، محمد دایی برادر سرمربی پرسپولیس تاکید کرده بوده که او به درد پرسپولیس نمی‌خورد. به همین دلیل به سراغ محمد دایی رفتیم تا نظرش را در خصوص این ادعای طارمی بدانیم.

در زیر می‌توانید قسمتی از مهمترین صحبت‌هایی دایی را با ما بخوانید:

*در آستارا به طارمی تشر زدم و خواستم در فوتبال پر رو باشد

*وقتی علی دایی بازیکنی را پسندیده من نمی‌گویم به درد نمی‌خورد

*آقایان به جایی که می‌رسند گذشته خودشان را فراموش می‌کنند

*اگر طارمی به درد نمی‌خورد وجودش را داشتم به علی بگویم

*آقای طارمی تو حتی به کسی که مدیون او هستی توهین کردی

*به طارمی گفتم پر روی فوتبالی باشد نه اخلاقی!

*این معجزه پول است که آقایان گذشته خود را فراموش می‌کنند

محمد دایی در گفت و گو با میدان در مورد صحبت‌ها و ادعا‌های مهدی طارمی در مورد خودش گفت: اصلا ماجرا اینطوری نبود که این آقا گفت. من به عنوان مربی هیچ‌وقت به یک بازیکن نمی‌گویم به درد فوتبال نمی‌خورد. من اصلا چنین چیزی به طارمی نگفتم و او باید بگوید این حرف را از دهن چه کسی شنیده است. من که خودم به طارمی همچین چیزی نگفتم، پس او باید از شخص دیگری شنیده باشد، حالا باید بگوید از چه کسی این حرف را شنیده و چرا اصلا همچین حرفی را باور کرده.

وی ادامه داد: ماجرا از این قرار است که ما در اردوی سرعین بودیم که برای یک بازی دوستانه به آستارا رفتیم. اواخر بازی علی به طارمی بازی داد تا محکش بزند. طارمی در آن دقایق آنقدر ساکت بود که حتی طلب توپ هم نمی‌کرد. باور نمی‌کنید شاید ۳ توپ هم به پای طارمی نخورد. بعد از بازی طارمی را به گوشه‌ای کشاندم و به او گفتم اگر می‌خواهی در فوتبال و پرسپولیس موفق شوی باید پر روی فوتبالی باشی و حقت را در زمین بگیری. باید در زمین فریاد بزنی تا به تو توپ بدهند. این تمام چیزی بود که من به طارمی گفتم حالا کجای آن گفته بودم که تو به درد فوتبال نمی‌خوری؟!

مربی اسبق پرسپولیس افزود: سوای این موارد، وقتی علی دایی یک بازیکن را می‌پسندد من که نمی‌توانم به علی بگویم این بازیکن به درد نمی‌خورد. متاسفانه آقایان وقتی به جایی می‌رسند گذشته خود را فراموش می‌کنند. طارمی باید بداند اگر واقعا به درد فوتبال نمی‌خورد آنقدر وجودش را داشتم به علی دایی این موضوع را بگویم.

دایی خاطرنشان کرد: طارمی در این مصاحبه نشان داد که چه شخصیتی دارد. او در مورد دکتر صمد ابراهیمی که نقش اصلی را در شکوفا شدنش داشت گفت «آقایی به اسم ابراهیمی»! در حالی که طارمی هرچه دارد از صمد ابراهیمی است اما آنطور در موردش صحبت کرد. خدا را شکر من آن تشر را به طارمی زدم که به این اندازه پر رو شده.

وی در پایان گفت: من به طارمی گفتم در فوتبال یک مقدار پر رو باشد و به اصطلاح پر روی فوتبالی باشد نه پر روی اخلاقی! البته این رفتار‌ها و این صحبت‌ها معجزه پول است. پول کاری می‌کند که آدم‌ها گذشته خود را فراموش کنند. برای من صحبت‌ها و رفتار‌های طارمی واقعا جای تعجب داشت و دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید