235313

اختلاف ۲۰ درصدی دردسرساز شد/ از درویش اصرار؛ از یحیی انکار!/ دلخوری شدید مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی

دنیای معدن- در حالی که چندی پیش رضا درویش در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرده بود حدود ۷۰ درصد از فهرست بازیکنان مد نظر یحیی گل‌محمدی جذب شده‌اند، اما این مربی خیلی زود نسبت به این صحبت واکنش نشان داد و عنوان کرد فقط ۵۰ درصد از لیست مورد نظر او جذب شده‌اند. هر چند در آن زمان درویش تشخیص داد به دلیل شرایط حساس باشگاه نسبت به این موضوع واکنش نشان ندهد، اما حالا و بعد از تکرار این موضوع از سوی گل‌محمدی دلخوری او بیشتر شده‌ است.

به گزارش دنیای معدن، گل‌محمدی طی روزهای اخیر در حاشیه یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس انتقاداتی نسبت به مدیریت باشگاه پرسپولیس داشت و مجدداً از روند جذب بازیکنان گلایه و عنوان کرد که روند جذب بازیکنان مورد نظرش به طرز عجیبی متوقف شده است.

گفته می‌شود درویش که انتظار داشته سرمربی تیمش به جای انتقاد به مسائل و موارد مثبت هم اشاره می‌کرده، به شدت از تکرار این رفتار توسط گل‌محمدی دلخور و ناراحت است. حتی برخی از نزدیکان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به وی پیشنهاد کردند در این خصوص واکنشی داشته باشد، هرچند درویش تشخیص داده بازهم سکوت کند، اما باید دید این سکوت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

پرسپولیس تا امروز با علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، سروش رفیعی، سعید صادقی و گئورگی گولسیانی به عنوان بازیکن جدید قرارداد امضا کرده است.

همچنین قرارداد مهدی ترابی، میلاد سرلک و سیامک نعمتی هم به عنوان ستاره‌های این تیم تمدید شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید