234500

پاکدل، خروجی بعدی پرسپولیس؟

دنیای معدن- پاکدل امروز در حالی در دفتر ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد که با دلخوری و بدون صحبت با رسانه‌ها محل باشگاه را ترک کرد.

به گزارش دنیای معدن – در حالی‌که باشگاه پرسپولیس از مدت‌ها قبل وارد فصل نقل‌وانتقالات شده و کار جذب بازیکنان جدید و همچنین تمدید قرارداد بازیکنان قبلی را در برنامه قرار داده است، اخبار ضد و نقیضی درباره نفرات ورودی و خروجی این تیم به کوش می‌رسد.

طی روزهای اخیر بازیکنانی مانند بیرانوند، پورعلی گنجی، اسماعیلی‌فر، احمدی و سروش رفیعی به پرسپولیس پیوسته‌اند و کار جذب بازیکنان همچنان ادامه دارد و از نفراتی مانند ولسیانی و صادقی به عنوان ورودی‌های قریب‌الوقوع سرخپوشان نام برده می‌شود.

در سوی مقابل تاکنون قرارداد نفراتی مانند سرلک و ترابی تمدید شده و تعداد دیگری از بازیکنان مورد نظر گل‌محمدی برای ادامه همکاری در صف تمدید قرار دارند، اما بازیکنانی نظیر حامد لک، رامین رضائیان، سعید آقایی، رضا اسدی، علی شجاعی از جمع سرخپوشان قطعی شده.

با این حساب به نظر می‌رسد بازیکنانی که طی روزهای اخیر از سوی باشگاه برای تمدید با آنها تماس گرفته نشده در صف خروجی‌های پرسپولیس قرار دارند که به زودی تکلیف آنها روشن خواهد شد.

با توجه به عزم گل‌محمدی برای تقویت و بازسازی خط حمله پرسپولیس به نظر می‌رسد یکی از این بازیکنان حامد پاکدل باشد. پاکدل امروز در حالی در دفتر ساختمان باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرد که با دلخوری و بدون صحبت با رسانه‌ها محل باشگاه را ترک کرد تا شایعات در خصوص وی بیش از پیش به واقعیت نزدیک شود. البته این مهاجم یک فصل دیگر قرارداد دارد و طبق رویه باشگاه اولویت با جذب بازیکنان مدنظر گل‌محمدی است و فعلا خبری از اعلام شدن لیست مازاد نیست.

از طرف دیگر از عیسی آل‌کثیر که به دلیل مصدومیت حداقل تا چندین ماه قادر به همراهی پرسپولیس نیست نیز به عنوان یکی دیگر از خروجی‎‌های سرخ پوشان یاد می‌شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید