234439

جانشین شهباززاده در پرسپولیس مشخص شد / مبلغ یک و نیم میلیون دلاری رضایت نامه این ستاره فوتبال!/ شاه ماهی اوکراینی در صدر نقل و انتقالات

دنیای معدن- شاه ماهی اوکراینی در صدر نقل و انتقالات پرسپولیسبعد از اینکه حضور سجاد شهباززاده در پرسپولیس تقریبا منتفی شده، مسئله حضور دوباره شهاب زاهدی در این تیم مطرح شد.

به گزارش دنیای معدن، شهاب زاهدی در حال حاضر بازیکن تیم زوریای اوکراین است و فصل گذشته هم به خاطر شرایط جنگی در اوکراین به لهستان رفت و در تیم پوشکاش بازی کرد. با این وجود و حتی با ادامه شرایط جنگی در اوکراین حضور زاهدی در پرسپولیس بسیار سخت است.

باشگاه زوریا برای صدور رضایت‌نامه زاهدی یک و نیم میلیون دلار مشخص کرده که پرداخت این مبلغ از عهده باشگاه پرسپولیس خارج است. از طرفی اگر بنا به صدور رضایت‌نامه قرضی باشد هم باشگاه اوکراینی زاهدی را به اروپا می‌فرستد.

این در شرایطی است که مدیران این باشگاه مدعی هستند برای رضایت‌نامه یک و نیم میلیون دلاری زاهدی مشتری اروپایی وجود دارد و البته باشگاه پرسپولیس جایی در بین مشتریان این مهاجم ایرانی ندارد.

با این شرایط حضور زاهدی در پرسپولیس تقریبا غیرممکن است و یحیی گل‌محمدی و مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم باید سراغ گزینه‌های دیگر بروند.

 

دیدگاهتان را بنویسید