233428

خط قرمز یحیی دور نام رامین رضاییان ؟

دنیای معدن- یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که روی تمدید قرارداد ترابی و سرلک به عنوان دو بازیکن ملی پوش تاکید کرده هنوز راضی به تمدید قرارداد با تعدادی دیگر از شاگردانش از جمله رامین رضاییان نشده است.

به گزارش دنیای معدن رامین رضاییان در حالی در نیم فصل رقابت های این فصل پرسپولیسی شد که قراردادش با باشگاه برای نیم فصل بوده و او در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می شود. در همان مقطع ابهامات زیادی در مورد دلیل مدت زمان قرارداد این مدافع سابق ملی پوش از سوی کارشناسان در رسانه ها مطرح شد اما آن هایی که به اخبار پشت پرده پرسپولیس آگاهی بیشتری دارند می دانستند قرارداد ۶ ماهه این بازیکن مورد تایید کادرفنی پرسپولیس بوده است.

در همین ارتباط و در حالی که یحیی روی تمدید قرارداد ترابی و سرلک به عنوان دو بازیکن ملی پوش تاکید کرده هنوز راضی به تمدید قرارداد با تعدادی دیگر از شاگردانش از جمله رامین رضاییان نشده است. موضوعی که در این مقطع از فصل و در حالی که اکثر تیم ها به دنبال تمدید قرارداد با بازیکنان موثر خود هستند در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

در همین ارتباط شنیده می شود با توجه به این که کار پیوستن دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس مراحل نهایی خود را سپری می کند و در صورت ماندن یحیی گل محمدی در پرسپولیس، مدافع راست سپاهان فصل بعد پیراهن سرخ را به تن خواهد کرد، رضاییان در لیست مازاد یحیی قرار خواهد گرفت. خبرهایی که باید دید در پایان فصل رنگ و بوی واقعیت به خود خواهد گرفت یا نه.

 

دیدگاهتان را بنویسید