233002

وقتی موتور گلزنی پرسپولیس یحیی راه افتاد

دنیای معدن– پرسپولیس در دیدار برابر پیکان یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت این درحالی چند بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشت.

به گزارش دنیای معدن، پرسپولیس در یکی از بازی های حساس هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر از پیکان پذیرایی کرد.

سرخ پوشان در این بازی حساس باوجود آنکه نزدیک به یک ساعت ۱۰ نفره بودند اما توانستند با دو گل به پیروزی برسند و سه امتیاز ارزشمند را کسب کنند.

تیم یحیی گل محمدی در نیم ساعت نخست که عالیشاه را در اختیار داشت یکی از بهترین بازی های فصل خود را به نمایش گذاشت. پیکان به هیچ وجه حریف آسانی برای پرسپولیس نبود اما سرخ پوشان از همان ابتدای بازی زیبا و تماشاگر پسند بازی کردند و نشان دادند که تنها به کسب سه امتیاز فکر می کنند.

پرسپولیس در بازی برابر پیکان هم در خط حمله بسیار خوب بود و هم در کارهای دفاعی بدون اشتباه بود. حتی باوجود آنکه تیم در نیمه نخست ۱۰ نفره شد اما تدابیر یحیی اجازه نداد که پیکان حتی یک موقعیت گلزنی را خلق کند.

قرار گرفتن علیرضا ابراهیمی در کنار سید جلال و نعمتی اقتدار را به خط دفاعی برگرداند. هواداران پرسپولیس مدتها است که به دنبال زوج ابراهیمی و سید جلال در خط دفاعی هستند و سرانجام یحیی به چنین خواسته ای تن در داد و این همان پرسپولیسی است که هواداران می خواهند؛ تیمی که سراپا حمله است و به سختی به حریف موقعیت می دهد البته شاید خیلی دیر شده باشد و تیم نتواند جام را بالای سر برد.

 

دیدگاهتان را بنویسید