232463

گل محمدی برود چه کسی بیاید؟

دنیای معدن- در صورت پایان همکاری باشگاه پرسپولیس با یحیی گل محمدی چه کسی بهترین گزینه برای جایگزینی او خواهد بود؟

به گزارش دنیای معدن، هواداران پرسپولیس از عملکرد تیم در فصل جاری راضی نیستند.

از یک طرف خریدهای ناامید کننده گل محمدی، از طرف دیگر اشتباهات تاکتیکی این مربی در بعضی از بازی ها و  مهم تر از همه فاصله زیاد با صدر جدول رده بندی و از دست دادن جام حذفی باعث شده است تا این روزها انتقادها از سرمربی سرخ پوشان بسیار بالا گیرد.

یحیی گل محمدی روزهای خوبی را با پرسپولیس رقم زده است. دو قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و مهم تر اینکه نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا هواداران تیم سرخ پوش لقب امپراتور را به یحیی بدهند.

اما فوتبال به قول مورینیو بازی بسیار بی رحمی است و ممکن است که بهترین ها هم مورد انتقاد قرار گیرند و این درباره یحیی هم صدق می کند.

بعضی از هواداران پرسپولیس خواستار پایان همکاری با یحیی هستند اما در صورت قطع همکاری با این مربی کدام گزینه بهترین برای جایگزینی او است؟

شاید پاسخ بسیاری از کسانی که خواستار برکناری یحیی گل محمدی هستند برانکو باشد اما بازگشت این مربی در شرایط کنونی به فوتبال ایران غیر ممکن است چرا که با تیم ملی فوتبال عمان تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارد.

باتوجه به شرایط مالی باشگاه پرسپولیس جذب مربی خارجی برای جایگزینی یحیی در حد غیر ممکن است و اما گزینه داخلی قابل اعتمادی هم در شرایط کنونی وجود ندارد. عده ای از علی کریمی سخن به میان می آورند اما اسطوره سرخ پوشان موفقیتی در مربیگری نداشته است و این نشان خوبی برای سرمربی تیم بزرگ پرسپولیس نیست و به احتمال خیلی زیاد علی کریمی در این شرایط دوست نداشته باشد که به تیم محبوب خود برگردد.

کرمانی مقدم مهاجم پیشین سرخپوشان در مورد احتمال ماندن گل‌محمدی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی‌دانم خودش در این زمینه چه تصمیمی خواهد گرفت ولی باشگاه که حمایت کرده است. گل‌محمدی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس است، و اگر برود چه‌کسی قرار است سرمربی شود؟

بله حق با کرمانی مقدم است. یحیی بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس در شرایط کنونی است و البته پرسپولیس هم بهترین انتخاب برای یحیی است و باید این همکاری ادامه داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید