232151

وسوسه ۵ میلیاردی در باشگاه پرسپولیس/ یک پرسپولیسی بالاخره رفتنی شد؟

دنیای معدن- شنیده ها حکایت از آن دارد که جدایی محسن خلیلی از آکادمی باشگاه پرسپولیس جدی است و به زودی محمد پنجعلی جانشین او خواهد شد.

به گزارش دنیای معدن، اوایل تیرماه سال گذشته با حکم جعفر سمیعی مدیر عامل باشگاه محسن خلیلی به عنوان مدیریت جدید آکادمی باشگاه پرسپولیس معرفی شد. محسن خلیلی آقای گل لیگ هفتم و بهترین گلزن پرسپولیس در آن رقابت‌ها پیش تر نیز مدتی به عنوان سرپرست این تیم فعالیت کرده بود.

پس از روی کارآمدن محمد حسن انصاری فرد این مهاجم گلزن سابق پرسپولیس جای خودش را به افشین پیروانی داد تا بالاخره با سفارش ابراهیم شکوری دوست و همبازی سابق خودش در سایپا و با حکم جعفر سمیعی مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس شد.

هرچند تیم پرسپولیس در دوره مدیریت محسن خلیلی نتایج بدی نگرفت اما برخی حواشی و انتخاب اشپیتیم آرفی باعث شد تا رضا درویش با مشورت نزدیکانش تصمیم به تغییر در آکادمی باشگاه بگیرد.

حالا گفته می‌شود محمد پنجعلی کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس جدی ترین گزینه برای جانشینی محسن خلیلی است. شنیدیم محمد پنجعلی با یک وعده جالب به رضا درویش معرفی شده است؛ اسپانسر ۵ میلیارد تومانی!

ظاهرا کاپیتان پیشین تیم پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام کرده است که برای فصل آینده نیازی به کمک باشگاه نداشته و خودش تمامی هزینه‌های تیم‌های پایه ای را عهده دار خواهد شد.

گویا محمد پنجعلی به رضا درویش گفته است اسپانسر او خارجی است و مشکل حاشیه ای یا دلالی و ... هم در رده‌های پایه ای پرسپولیس ایجاد نخواهد کرد. همچنین محمد پنجعلی به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس قول داده است در رده‌های مختلف پایه ای از پیشکسوتان خوشنام این تیم استفاده کند.

هرچند مدافع اسبق پرسپولیس در فصول گذشته به عنوان مدیرتیم‌های پایه ای این باشگاه با مشکلات ریزو درشت فراوانی دست و پنجه نرم کرد و حتی به قول خودش بازیکنان آکادمی سرخپوشان لباس تمرین و بازی هم نداشتند اما باردیگر اعلام آمادگی کرده تا جانشین محسن خلیلی شود.

البته هنوز جدایی محسن خلیلی از مدیریت آکادمی پرسپولیس قطعی نشده اما اسپانسر ۵ میلیارد تومانی می‌تواند خیال مدیرعامل این باشگاه را از هزینه‌های تیم‌های پایه ای راحت کند. این طور نیست؟!

 

دیدگاهتان را بنویسید