231794

خبری مهم از پرسپولیس ؛ احتمال نیمکت‌نشینی سه بازیکن یحیی بیشتر شد!

دنیای معدن- عملکرد چند بازیکن پرسپولیس در بازی با هوادار با انتقاداتی مواجه شد و آنها برای فیکس شدن دوباره در پرسپولیس کار سختی دارند.

به گزارش دنیای معدن، مهدی عبدی، تمیروف، احسان پهلوان، سعید آقایی، علی شجاعی و چند پرسپولیسی دیگر مقابل هوادار عملکرد مطلوبی نداشتند و با انتقاداتی مواجه شدند. عبدی دقیقه ۵۷ جای خود را به عالیشاه داد و پهلوان فقط ۷۰ دقیقه بازی کرد. ضمن این که امثال آقایی و شجاعی هم انتظارات را برآورده نکردند.

طبعا این نفرات برای بازیهای آینده کار سختی دارند وباید بتوانند رضایت یحیی گل محمدی را جلب کنند. شاید اگر آل کثیر مصدوم نمی‌شد اصلا تا این حد به عبدی بازی نمی‌رسید اما او در بازی با هوادار یک فرصت خوب را از دست داد تا مشخص شود این روزها به هر دلیلی روحیه خوبی ندارد. عبدی ثابت کرده که اگر آماده باشد واقعا مهاجم خوبی است اما انگار یحیی نتوانسته بازی خوبی از این مهاجم بگیرد. در کنار این بازیکن، آقایی و شجاعی هم در ادامه راه کار سختی دارند و باید خیلی بهتر باشند تا در پرسپولیس فیکس بازی کنند.

گل محمدی برای بازی جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک حتما تغییراتی را در ترکیب اصلی ایجاد خواهد کرد و احتمال نیمکت نشینی این ۳ پرسپولیسی زیاد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید