230419

پرسپولیس هدیه مجیدی را پس نفرستاد/ گلباران مس در شب دبل عبدی

دنیای معدن- در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس به یک پیروزی شیرین خانگی مقابل مس رفسنجان دست یافت.

به گزارش دنیای معدن - در حساس‌ترین دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال تیم پرسپولیس از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم مس رفسنجان بود که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی به اتمام رسید تا پرسپولیس با ۴۵ امتیاز در رده دوم بایستد و با توجه به توقف استقلال مقابل نساجی اختلافش با رقیب سنتی را به ۳ امتیاز کاهش داد.

در این بازی در ابتدا مهدی عبدی در دقیقه ۱۹ و روی اشتباه مدافع مس گل نخست پرسپولیس را به ثمر رساند، اما تنها ۴ دقیقه بعد محید علیاری در دقیقه ۲۳ گل تساوی رفسنجانی‌ها وارد دروازه احمد گوهری کرد. پس از گل تساوی پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار گرفت تا اینکه کامیابی‌نیا در دقیقه ۳۴ ارسال دیدنی احسان پهلوان را با ضربه سری دیدنی به تور مس چسباند تا نیمه اول با برتری دو بر یک شاگردان گل‌محمدی تمام شود.

 

در نیمه دوم باز هم بازی بسیار مهیج دنبال شد و دائما توپ روی دروازه‌های دو تیم بود تا اینکه مهدی عبدی شب درخشانش را با زدن گل دوم پرسپولیس در دقیقه ۷۴ تکمیل کرد تا قرمز‌های پایتخت با نتیجه ۳ بر یک از سد مس بگذرند.

 

پرسپولیس با کسب سیزدهمین بردش ۴۵ امتیازی شد و با فاصله ۳ امتیازی نسبت به استقلال جایگهش در رده دوم جدول رده‌بندی را تثبیت کرد. مس هم با ۳۳ امتیاز از رده چهارم تکان نخورد.

 

*پرسپولیس ۳ - مس رفسنجان یک

 

گل‌ها: مهدی عبدی (۱۹ و ۷۴)، کامیابی‌نیا (۳۴) برای پرسپولیس و مجید علیاری (۲۳) برای مس

 

کارت زرد: سعید آقایی (۳۷) از پرسپولیس و شاهین توکلی (۷۷) و عقیل کعبی (۹۰) از مس

 

*گل اول پرسپولیس توسط مهدی عبدی (۱۹)

 

*گل اول مس توسط مجید علیاری (۲۳)

 

* گل دوم پرسپولیس توسط کامیابی‌نیا (۳۴)

 

* گل سوم پرسپولیس توسط مهدی عبدی (۷۴)

 

* ترکیب پرسپولیس:

 

احمد گوهری، سعید آقایی (۸۱ - محمد شریفی)، سیدجلال حسینی، وحدت هنانوف، رامین رضاییان، میلاد سرلک (۳۲ - علی شجاعی)، کمال کامیابی‌نیا، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۹۰ - علی نعمتی)، مهدی عبدی (۹۰ - مهدی مهدی‌خانی) و وحید امیری

 

* ترکیب مس رفسنجان:

 

داود نوشی صوفیانی، شاهین توکلی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر (۷۱ - حسن جعفری)، عقیل کعبی، سید مهدی حسینی (۷۹ - حسین پورامینی)، مهرداد رضایی، مهدی ترکمان (۸۳ - میثم تیموری)، محسن آذرباد (۸۳ - فراز امامعلی)، مجید علیاری، گادوین منشا (۷۹ - زاهر سلیمان)

 

دیدگاهتان را بنویسید