230127

مهاجمی که از عرش به فرش رسید؛ شهریار در بیراهه!

دنیای معدن- مهاجم آماده سال گذشته پرسپولیس، حالا در نا‌آمادگی محض به سر می‌برد.

به گزارش دنیای معدن، شهریار مغانلو که پس درخشش در تیم پیکان به تیم سانتاکلارا پرتغال پیوسته بود در نیم فصل دوم سال گذشته به علت برآورده نکردن انتظارت مربیان این تیم پرتغالی به صورت قرضی به پرسپولیس پیوست و در این تیم احیا شد.

درخشش شهریار مغانلو در پرسپولیس حتی باعث این شد که درگان اسکوچیچ این مهاجم بلند قامت را به تیم ملی دعوت کند. ملی پوش شدن مغانلو و بازی های خوب وی، باعث شد تا سانتاکلارا مبلغ رضایت نامه وی را چند برابر کند که ناتوانی باشگاه پرسپولیس در پرداخت این مبلغ باعث شد شهریار راهی سپاهان شود.

شهریار مغانلو در ترکیب سپاهان روزهای کم فروغی را تجربه می‌کند به طوریکه گفته می‌شد این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر درخواست خروج از جمع سپاهانی‌ها را داشته که این درخواست با مخالفت قاطع مدیران این باشگاه روبرو شده است.

عملکرد شهریار مغانلو در بازی هفته گذشته سپاهان مقابل تیم هوادار باعث شده محرم نویدکیا در دقیقه وی را در دقیقه ۶۲ تعویض کند که این تصمیم نویدکیا مورد اعتراض شدید مغانلو شد. مغانلو که با هزینه‌ زیادی به جمع طلایی پوشان اصفهانی اضافه شد، بی شک با ادامه بازی های نه چندان دلچسب خود به درهای خروج سپاهان نزدیک خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید