230044

سرخ پوشان امیدوار به رادو

دنیای معدن- مدیران باشگاه پرسپولیس امید زیادی دارند که رادوشوویچ مبلغ قرارداد خود را پایین آورد تا آنها توان پرداختش را داشته باشد.

به گزارش دنیای معدن، رادوشوویچ در طول دوران حضورش در پرسپولیس از محبوبیت بالایی برخوردار بود.

این دروازه بان کروات به پیراهن پرسپولیس تعصب داشت و باوجود نیمکت نشینی کمتر حاشیه ای داشت البته بعدها معلوم شد که رقم سنگین قراردادی که با باشگاه داشت شاید او را به این سکوت مصلح آمیز سوق داده باشد.

پرسپولیس در دوران انصاری فرد قرارداد رادوشوویچ را که سنگربان ذخیره بود به مدت سه سال تمدید کرد. رقم این تمدید ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار یورو است که در نوع خود بسیار عجیب و غریب است به طوریکه به قول صدری حتی دروازه بان اصلی تیم هم چنین رقمی را نداشت.

رادوشوویچ قبل از اینکه قراردادش تمام شود  ایران را ترک کردو دیگر حاضر به بازگشت نشده است این درحالی است که باشگاه باید این رقم عجیب را پرداخت کند.

سنگربان کروات سابق سرخ پوشان به فیفا شکایت کرده است. پرسپولیسی که با هزار بدبختی و رابطه و واسطه توانست رقم ۶۰۰ هزار دلاری کالدرون را پرداخت کند چگونه می تواند این رقم سنگین دروازه بان سابق خود را پرداخت کند؟

قطعا به زودی سرخ پوشان با یک چالش بسیار بزرگ مواجه خواهند شد. باشگاه پرسپولیس از همین اکنون دست به کار شده است. مسئولان باشگاه در حال مذاکره با رادوشوویچ هستند تا رقم قرارداد او را پایین بیاورند و باید دید که آیا او راضی خواهد شد یا نه.

خبر می رسد که رادوشوویچ با یک تیم لهستانی قرارداد ۴ ماه امضا کرده است و شاید این باعث شود که او حداقل به باشگاه سابق خود تخفیف دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید