229651

گل‌محمدی: رضاییان می‌تواند انرژی خوبی به ما بدهد/ گل راحتی خوردیم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

به گزارش دنیای معدن - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی مقابل نساجی مازندران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*نتیجه‌ای که می‌خواستیم را به دست آوردیم. هدف ما گرفتن ۳ امتیاز بود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۸ دقیقه، ۲ گل زدیم.

*گل راحتی را دریافت کردیم. در نیمه دوم از زمین حریف پرس کردیم. نساجی تیمی است که اگر فضا داشته باشد خیلی خوب بازی‌سازی می‌کند و به زمین حریف می‌رسد. تا جایی که می‌شد این فضاها را از حریف گرفتیم.

*فکر می‌کنم استراتژی خوبی بود و بچه‌ها خوب پرس از جلو را در نیمه دوم پیاده کردند. بازی سنگینی بود، اما از پس این کار برآمدیم.

*با وجود همه سختی‌هایی که تابه حال کشیدند، بازیکنانم عالی کار کردند. تک‌تک بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند، باغیرت هستند و این برد را به همه هواداران هدیه می‌کنیم. نیم‌فصل دوم، راحت نیست و بازی‌ها فشرده و سخت است. باید خیلی خوب خودمان را ریکاوری کنیم و از لحاظ ذهنی برای مسابقات آتی آماده باشیم.

*مهدوی از داوران خوب لیگ ماست و روز خوبی را تیم داوری پشت سر گذاشت. صحنه‌های زیادی به وجود آمد و قضاوت سختی بود، اما تیم داوری از پس آن برآمدند.

*جذب رضاییان؟ او می‌تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد. امیدوارم فرم مطلوب خود را به نمایش بگذارد، با اینکه ۳۰-۴۰ روز از مسابقات دور بوده، اما باید خود را خیلی زود با تلاش و زحمت به فرم خوب برساند. با حضور رامین هنوز تمرینی نداشته‌ایم، با توجه به حرفه‌ای بودنش خیالم تا حدی راحت است که در این مدت حتما تمرین اختصاصی داشته‌است.

*عملکرد بازیکنان تاجیک؟ بازی سنگینی بود، اما عملکرد خوبی در مجموع داشتند. بازیکنانی هستند که هرچه باتجربه‌تر شوند، بیشتر می‌توانند مفید باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید