229596

آخرین راهکار پرسپولیس و یحیی گل محمدی برای خرید مهاجم خارجی

دنیای معدن- سرمربی پرسپولیس می‌خواهد از سهمیه آزاد فیفا برای تقویت تیمش استفاده کند.

به گزارش دنیای معدن، درحالی که فقط چند ساعت تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده، باشگاه پرسپولیس به غیر از خرید احمد گوهری از صنعت نفت آبادان نتوانسته هیچ بازیکن دیگری را به خدمت بگیرد و هیچ کدام از خواسته‌های یحیی گل محمدی در فصل نقل و انتقالات برآورده نشده است.

پرسپولیسی‌ها قصد داشتند رامین رضاییان، پیمان بابایی، یک مهاجم برزیلی و یک هافبک خارجی را به خدمت بگیرند که موفق به انجام این کار نشدند و با توجه به فرصت اندک باقی مانده تا پایان زمان نقل و انتقالات، بعید است بتوانند خریدی داشته باشند. پرسپولیس که بعد از مصدومیت عیسی آل کثیر و دوری طولانی مدت این بازیکن از میادین، نیاز مبرمی به جذب یک مهاجم دارند، می‌خواهند طی روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به ترکیب خود اضافه کنند.

از آنجایی که مهلت نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران به پایان رسیده، پرسپولیسی‌ها باید از سهمیه آزاد فیفا استفاده کنند و بازیکنی را به خدمت بگیرند که تا قبل از اتمام زمان نقل و انتقالات قراردادش را با باشگاهی که در آن حضور دارد، فسخ کرده باشد و یا به طور کلی تحت قرارداد با هیچ باشگاهی نباشد. هر تیم لیگ برتری طبق قوانین می‌تواند در طول فصل از ۳ بازیکن آزاد استفاده کند و خارج از زمان نقل و انتقالات آن ها را در اختیار بگیرد. در نیم فصل نخست پرسپولیس از ۲ سهمیه آزاد فیفا استفاده کرد و موفق شد وحدت هنانوف و منوچهر صفروف، ۲ بازیکن تاجیکستانی را به خدمت بگیرد و حالا پرسپولیسی‌ها فقط اجازه جذب یک بازیکن آزاد دیگر را خواهند داشت.

شنیده‌های ما حاکی از آن است که بعد از منتفی شدن جذب مهاجم برزیلی، یحیی گل محمدی و دستیارانش فیلم بازی‌های تعدادی از مهاجمانی که در حال حاضر با هیچ باشگاهی قرارداد ندارند و بازیکن آزاد به حساب می‌آیند را نگاه کرده و قرار است بعد از بازی مقابل نساجی گزینه نهایی مدنظر خود را به باشگاه معرفی کند تا برای جذب این بازیکن اقدامات لازم انجام شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید