229336

اختلاف گل محمدی و درویش به اوج رسید

دنیای معدن- ظاهرا مشکلات قرمزها پایانی ندارد و بعد از دیدار سوپرجام، بازیکنان پرسپولیس دو ساعت در رختکن ماندند.

به گزارش دنیای معدن، تیم فوتبال فولاد در سوپر جام توانست با یک گل تیم فوتبال پرسپولیس را شکست دهد و قهرمان سوپر جام شود.

بعد از شکست قرمزها صحبت های ضد و نقیض مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس نشان از اختلاف میان این دو می دهد. رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس بعد از این دیدار، گفت: در بازی های به این شکل یک تیم قهرمان می شود ولی تیم پرسپولیس در نیمه دوم با وجود اینکه 10 نفره بودیم حاکم میدان بود. مرتب پنجره در حال باز و بسته شدن است. مقصر اینها یک مدیر نیست مگر آنکه یک بانک پشت سرش باید که بگوید ما هزینه کنیم.

او ادامه داد: به گل محمدی گفتیم هر بازیکنی که مد نظر او است که بازیکن آزاد است جذب می کنیم ولی یکسری اسامی به ما اعلام کردند که بازیکنان فیکس تیم های مختلف هستند. یک بازیکن بود که برای انتقال او نامه نوشتیم. او 5 میلیون دلار پول رضایتنامه او بود و یک میلیون دلار هم خودش می خواست. بعید می دام تیم های ایرانی چنین پولی داشته باشند.

در مقابل حرف های مدیرعامل پرسپولیس، گل محمدی در خصوص اینکه گفته شد وی به دنبال خرید بازیکن خارجی شش میلیون دلاری (پنج میلیون دلار بابت رضایت‌نامه و یک میلیون برای خود بازیکن)، عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین بازیکنانی در لیست ما باشد. در این شرایط (در صورت داشتن شش میلیون دلار) می‌توانستیم گومیس (مهاجم پیشین الهلال و فعلی گالاتاسرای) را بخریم. شش میلیون دلار هزینه دو ساله بودجه ماست و بعید می‌دانم چنین چیزی باشد.

بر اساس این گزارش، ظاهرا مشکلات قرمزها پایانی ندارد و بعد از دیدار سوپرجام، بازیکنان پرسپولیس دو ساعت در رختکن ماندند. کادر فنی و بازیکنان و مدیران پرسپولیس در حالی با گذشت دو ساعت از پابان بازی در رختکن ماندند که تقریبا جز خبرنگاران و نیروی انتظامی هیچ فرد دیگری در ورزشگاه حضور نداشت.

این که بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی دو ساعت در رختکن ماندند به نظر می رسد مربوط به مشکلات اخیر سرخپوشان و صحبت های کادر فنی و مسئولان تیم برای آینده باشد.

باتوجه به اختلاف گل محمدی و مدیرعامل پرسپولیس، برخی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نگران جدایی گل محمدی از این تیم هستند. پیش از دیدار سوپرجام، سرمربی قرمزها به دلیل مشکلات مالی تیم را چند روزی رها کرد اما در نهایت با ریش سفیدی پیشکسوتان به تمرینات بازگشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید