229171

نقل و انتقالات | پرسپولیس با جذب این دو ستاره قهرمانی می‌خواهد

دنیای معدن – سرخپوشان در تلاش هستند با جذب چند بازیکن در هفته آینده، کار خود را نقل و انتقالات نیم فصل به پایان برسانند.

به گزارش دنیای معدن، باشگاه پرسپولیس که در هفته گذشته با جذب احمد گوهری دروازه‌بان نیم فصل اول صنعت نفت آبادان کار نقل و انتقالات زمستانی خود را رسما آغاز کرد در تلاش است با جذب دو یا سه ستاره، آماده حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر شوند.

پرسپولیسی‌ها که از عملکرد مهدی شیری ناراضی هستند از مدت‌ها قبل شرایط جذب رامین رضاییان را برای بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان پایتخت بررسی کرده‌اند و مذاکراتی را هم با وی ترتیب داده‌اند، به نظر می‌رسد رامین رضاییان در هفته آینده قرارداد خود را رسما با پرسپولیس به امضا برساند.

گفته می شود رضاییان طی تماسی با یحیی گل محمدی به وی قول داده است تا بعد فسخ قرارداد با الدحیل برای پیوست به پرسپولیس با مدیران این باشگاه به صورت رسمی پای میز مذاکره بنشیند. از دو باشگاه فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان به عنوان دیگر مشتریان رضاییان یاد می‌شود، اما به نظر می‌رسد رامین رضاییان تصمیم خود را برای بازگشت دوباره به پرسپولیس گرفته باشد.

پرسپولیسی‌ها در وحله بعد به سراغ جذب یک هافبک بازیساز خارجی خواهد رفت، گفته می شود گزینه اول سرخپوشان در این پست کارلوس ادواردو برزیلی است، ادواردو که در کارنامه خود سابقه حضور در تیم پورتو پرتغال و الهلال عربستان را دارد در حال حاضر در تحت قرارداد با باشگاه شباب الاهلی امارات است.

مدیران پرسپولیس سعی دارند با جذب این دو بازیکن و یک مهاجم خارجی به کار خود در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر پایان دهند تا با ترکیبی متفاوت کار خود را در نیم فصل دوم لیگ برتر دنبال کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید