229075

اعلام آرای ۲ پرونده از سوی کمیته وضعیت بازیکنان/ درخواست تجدید نظر پرسپولیس رد شد

دنیای معدن- کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود در مورد ۲ پرونده را صادر کرد.

به گزارش دنیای معدن - کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در خصوص درخواست فرشاد پیوس نسبت به مطالبه وجه از باشگاه ورزشی شهرداری آستارا اعلام کرد که باشگاه شهرداری آستارا به پرداخت ۵/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت اصل خواسته و پرداخت ۱۰۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

در صورت عدم پرداخت محکوم به، در مهلت مقرر، مجازات‌های مقرر در ماده ۸۹ مقررات انضباطی نسبت به محکوم علیه اعمال خواهد شد.

*کمیته وضعیت فدراسیون در خصوص تجدید نظر خواهی باشگاه پرسپولیس که طی دادخواستی به طرفیت مهدی رسول پناه به عنوان تجدید نظر خوانده، ضمن اعتراض به دادنامه شماه ۲۴۵۸ صادره از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان که ابلاغ شده، لایحه‌ای را تقدیم و تقاضای رسیدگی مجدد در کمیته استیناف دارد.

با توجه به عدم پرداخت هزینه دادرسی در مرحله تجدید نظر بر اساس بند ۳ ماده ۱۴ آیین دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان، این کمیته به موجب اخطاریه شماره ۱۴۰۰۳۱۲۴۲۱ به باشگاه مذکور ابلاغ کرد که ظرف مدت ۷ روز نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر اقدام کند.

بر همین اساس تجدید نظرخواه (باشگاه پرسپولیس) علیرغم ابلاغ اخطار رفع نقص، نسبت به پرداخت هزینه دادرسی مربوطه در مهلت مقرر اقدام نکرده و لایحه‌ای نیز ارائه نداده است.

بر همین اساس رای کمیته وضعیت بازیکنان به شرح زیر اعلام شد:

نظر به اخطار رفع نقض و ابلاغ آن مبنی بر پرداخت هزینه دادرسی مرحله تجدید نظر و عدم اقدام تجدید نظرخواه در مهلت مقرر، قرار رد تجدید نظر خواهی صادر و اعلام می‌شود.

این قرار ظرف مهلت ۷ روز از تاریخ ابلاغ، قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف است.

 

دیدگاهتان را بنویسید