228990

واکنش باشگاه استقلال به رای کمیته استیناف علیه گل گهر

دنیای معدن- معاون حقوقی باشگاه استقلال واکنش جالبی را نسبت به رای کمیته استیناف در خصوص بازیکن گابنی گل گهر داشته است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به تایید رای بازیکن گابنی گل‌گهر توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از ایسنا، فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در واکنش به تایید رای کمیته انضباطی درباره پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار کرد:‌

از کمیته استیناف فدراسیون فوتبال که مطابق قانون عمل کردند تشکر می‌کنم که یک رای عادلانه صادر کردند. هم‌چنین از عوامل حقوقی باشگاه استقلال که نهایت تلاش خود را در این پرونده کردند، تشکر می‌کنم. به نظر من عدالت در این پرونده اجرا شد.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره چالش‌های این پرونده و اعلام حکم آن گفت:

در خصوص شکایت باشگاه استقلال و پرونده بازیکن گابنی گل‌گهر، متاسفانه باشگاهی که طرف دعوا نبود و سمتی در پرونده نداشت، بیانیه داد و اظهار نظر کرد. در این بین شاهد مصاحبه‌های مربی‌های این تیم در این خصوص بودیم ولی ما مقابله به مثل نکردیم. در خصوص پرونده باشگاه پدیده که مدت‌هاست حکم آن صادر شده است ما تا به حال مصاحبه‌ای نسبت به این حکم داشته‌ایم؟ ما تا الان بیانیه‌ دادیم؟ متاسفانه اخلاق در این زمینه رعایت نشد.

او ادامه داد:

حاشیه‌سازی پیش آمده، باعث شد تا رای این پرونده دقت بیش‌تری شود و وقت بیش‌تری صرف شود. اگر این حواشی و حساسیت‌ها نبود، به نظر من رای زودتر صادر می‌شد.


 

دیدگاهتان را بنویسید