228619

چند خبر تازه از نقل و انتقالات پرسپولیس 6 بهمن؛ یحیی گزینه جدید رو کرد!

دنیای معدن- بسته شدن پنجره نقل و انتقالات کار را برای جذب بازیکنان مورد نیاز گل محمدی پیچیده کرد.

به گزارش دنیای معدن، مدیرعامل جدید سرخ‌پوشان بعد از حضور در باشگاه چند وعده مهم داد که ازجمله وعده‌های او می‌توان به حل مشکلات مالی و جذب بازیکنان جدید برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم اشاره کرد. حالا بازیکنان پرسپولیس در انتظار حل مشکلات مالی هستند و البته یحیی گل‌محمدی هم منتظر است تا درویش شرایط لازم را برای جذب بازیکنان مورد نظر او فراهم کند.

پرسپولیس هم‌اکنون ۴ جای خالی برای جذب بازیکن دارد و ممکن است با جدایی یکی دو بازیکن، جاهای بیشتری هم باز شود.

رامین یک گام تا پرسپولیسی شدن

پس از انتشار خبر جدایی رامین رضاییان از السیلیه، بار دیگر این بازیکن به تیتر یک رسانه‌ها در ایران تبدیل شد و طرفداران پرسپولیس هم اشتیاق زیادی به جذب این مدافع راست ۳۱ ساله نشان دادند. رضاییان تحت قرارداد الدوحیل است و قرار است مدیربرنامه‌های او با باشگاه الدوحیل صحبت کند تا وضعیت این بازیکن مشخص شود. رامین در لیست مورد نظر یحیی قرار دارد و باید دید آیا این بازیکن بعد از ۵ سال به پرسپولیس برمی‌گردد یا نه. یکی از نزدیکان رضاییان دیروز به همشهری ورزشی خبر داد که احتمال پرسپولیسی‌شدن او زیاد است. در آخرین خبرها گفته شده است که رامین حاضر است با پرسپولیس سفید امضا کند!

مهاجم خارجی در تیررس یحیی

با مصدومیت آل‌کثیر، پرسپولیسی‌ها نیاز به جذب یک مهاجم خوب دارند. یک مهاجم خارجی در تیررس یحیی قرار گرفته که قیمت بالایی دارد و باید دید مسئولان پرسپولیس برای این خواسته گل‌محمدی چه اقداماتی انجام خواهند داد.

پیمان بابایی و شروین بزرگ هم به‌عنوان گزینه‌های داخلی نام برده می‌شود.

سعید صادقی

وینگر ۲۷ ساله گل گهر تا اینجای فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و از او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان نیم فصل اول لیگ برتر یاد می شود. مجتبی جباری و علی کریمی دو پیشکسوت محبوب سرخابی ها، سعید را در تیم ۵ نفره مورد نظرشان برای نیم فصل اول قرار دادند. صادقی مشتری های لیگ برتری دیگری نیز دارد. استقلال و سپاهان از جمله تیم های هوادار صادقی هستند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید