228196

پیروزی تکراری پرسپولیس مقابل ذوب آهن با درخشش عبدی/ خط و نشان شاگردان گل محمدی برای رقبا

دنیای معدن- در دیداری حساس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تیم پرسپولیس با شکست ذوب اهن اصفهان به جمع هشت تیم نهایی راه یافت.

به گزارش دنیای معدن - در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال و در مهم‌ترین بازی مرحله یک هشتم نهایی امروز(دوشنبه) تیم پرسپولیس از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر مهمان تیم ذوب آهن اصفهان بود که در پایان این جدال زیبا و پر گل قرمز‌های پایتخت موفق شدند در روز درخشش مهدی عبدی و دبل این بازیکن با نتیجه ۳ بر صفر از سد شاگردان مهدی تارتار بگذرند و به جمع هشت تیم نهایی راه یافتند.

در نیمه نخست و پس از حملات دامنه‌دار روی دروازه ذوبی‌ها، پرسپولیس در دقیقه ۳۵ و روی شوت دیدنی وحید امیری به گل اول رسید تا نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی به اتمام برسد.

در نیمه دوم باز هم پرسپولیس مالک توپ و میدان بود و در دقیقه ۶۸ مهدی عبدی با ضربه سری دیدنی روی ارسال تماشایی احسان پهلوان به گل دوم رسید، اما این پایان کار نبود و عبدی توانست در دقیقه ۷۶ شب درخشان خود را تکمیل کند و روی یک حرکت تیمی زیبا گل سوم پرسپولیس را به ثمر رساند تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با شکست ذوب آهن جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی را کسب کنند.

داور: موعود بنیادی‌فر

کمک‌ها: سعید علی نژادیان و محمد عطایی

کارت زرد: پوریا پورعلی، رضا خالقی‌فر و محمد سلطانی‌مهر از ذوب آهن/ مهدی ترابی و سید جلال حسینی از پرسپولیس

کارت قرمز: -

*ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی (۸۶- محمد عمری) فرشاد فرجی (۶۸- وحدت هنانوف) سیامک نعمتی، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی (۸۶- علی شجاعی) و مهدی عبدی (۷۹- منوچهر صفروف)

* ترکیب ذوب آهن:

حبیب فرعباسی، امیر حسین صدقی (۴۶- امیر شبانی) محمد قریشی، پوریا پورعلی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی فر (۵۹- عارف رستمی) میلاد جهانی، آرمان قاسمی (۸۶- علی خدادادی) سجاد دانایی (۵۹- حسین ابراهیمی) و محمد خدابنده لو

 

* گل اول پرسپولیس توسط وحید امیری (۳۵)

 

دیدگاهتان را بنویسید