228195

گل‌محمدی: راه زیادی تا کسب جام داریم/ امسال فصل عجیب و غریبی برای پرسپولیس است

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به باشگاه هشدار می‌دهم اگر مشکلات بازیکنان حل نشود، وارد فاز بحران می‌شویم.

به گزارش دنیای معدن - یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پس از دیدار مقابل ذوب آهن در چارچوب جام حذفی اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* در جام حذفی داشتن تمرکز خوب و گل نخوردن خیلی مهم است. در بخش دفاعی خیلی خوب دفاع کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. توانستیم از فرصت‌های‌مان خوب استفاده کنیم و برنده بازی شویم.

* شاهد صحنه‌های خوبی در این مسابقه بودیم که بچه‌های ما خالق آن‌ها بودند. این برد را به هواداران تبریک گفته و از همه بچه‌ها که با وجود سختی‌ها و مشکلات‌شان فداکاری و از خودگذشتگی دارند، تشکر می‌کنم.

* هیچ وقت نتوانستیم حق این بچه‌ها را بدهیم و از آن‌ها تشکر کنیم. امسال فصل عجیب و غریبی برای پرسپولیس بود و این همه بی‌توجهی به تیم جای تأسف دارد.

* امیدوارم مشکلات بازیکنانم در این هفته برطرف شود؛ به باشگاه هشدار می‌دهم اگر این اتفاق نیفتد وارد فاز بحران می‌شویم. امیدوارم مشکلات حل شود تا بچه‌ها با فراق بال و آرامش بهتری کار را ادامه بدهند. راه زیادی تا گرفتن جام وجود دارد.

* مروز دور دوم جام حذفی بود از صعودمان به مرحله بعدی خوشحال هستم و امیدوارم در ادامه هم با آرامش بیشتر و تمرکز بهتر و رفع مشکلات بچه‌ها کار کنیم. واقعاً کار خیلی سخت شده و به قول معروف کارد به استخوان پرسپولیس خورده است. امیدوارم توجه و اهتمام بیشتری به حل مشکلات بچه‌ها داشته باشند.

* آن‌ها بازیکنان جوان، آینده‌داری هستند با توجه به سن کم‌شان می‌توانند برای آینده باشگاه بازیکنان خوبی باشند. در مجموع هم شروع خوبی داشتند. پرسپولیس مجموعه‌ای خوب از بازیکنان با تجربه و جوان است. امروز هم جوانان ما عملکرد خوبی داشتند و بازی به سمتی پیش رفت که خودمان انتظار داشتیم. توانستیم خیلی خوب موقعیت‌سازی کنیم و فضایی شد تا از نفرات جوان استفاده کنیم.

* در مورد وضعیت بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی صحبت زیادی ندارم. ۴-۵ روز دیگر بازی مهمی با فولاد داریم و تمرکزمان روی آن مسابقه است و در خصوص نقل و انتقالات حرفی ندارم.

* بازی کردن در این زمین واقعاً سخت بود تا جایی که می‌توانستیم روی زمین کار کردیم، اما خیلی از دقایق مجبور شدیم بازی بلند انجام دهیم. امسال زمین مسابقات خیلی خراب شده و متأسفانه هر سال این وضعیت به جای بهتر شدن بدتر می‌شود.

* مشخص است مدیریت خوبی در بحث امکانات وجود ندارد و هر تیمی هر زمینی را که بخواهد معرفی می‌کند بدون اینکه استاندارد‌های فوتبالی در این زمین رعایت شود. البته این موضوع را کلی می‌گویم و بحث من فقط ورزشگاه فولادشهر نیست. با این وجود وضعیت زمین‌های مسابقات واقعاً افتضاح است.

 

دیدگاهتان را بنویسید