227663

انگشت اتهام صدری به سمت این فرد پس از حذف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا

دنیای معدن- سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما هیچ کوتاهی نکردیم و آنهایی که موجب حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا شدند باید پاسخگوی هواداران باشند.

به گزارش دنیای معدن؛ مجید صدری پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا افزود: ما در این خصوص هیچ کوتاهی نکردیم اما باید به کاظم اولیایی (عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال) تبریک بگویم چرا که از همان ابتدا به دنبال حذف ما بود و الان خودش باید پاسخگوی هواداران پرسپولیس باشد.

وی ادامه داد: تلاش بسیاری را انجام دادیم تا دچار این مساله نشویم اما اولین گزارش های این عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال موجب شد تا امروز درگیر مشکلات عدیده شویم.

وی افزود: بسیاری از موارد مطرح شده به دوره زمانی فعالیت ما باز نمی گردد و مربوط به سال های قبل است. ما سه ماه زمان داشتیم و یک میلیارد هم جریمه شدیم اما بازهم همان شد که نباید می شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: هر کاری لازم بود را انجام دادیم، سجادی به عنوان وزیر ورزش و عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تلاش کردند.

وی تاکید کرد: از AFC می‌پرسم اگر زمان مشخص شده توسط کمیته استیناف که نماینده شما بود مورد قبول نیست، چرا ما را سر کار گذاشتید؟

صدری گفت: باشگاه پرسپولیس بیش از ۵۰ میلیون هوادار دارد، آنها می گویند ما بدهکاریم اما پول هایی که طلبکار هستیم را چرا به ما نمی دهند؟ سه میلیون و ۴۰۰ هزار دلار باشگاه بلوکه شده و در این مدت بیش از ۴۰ بار نامه نوشتیم که پول ما را آزاد کنند. اگر این مساله حل می شد الان هیچ بدهی نداشتیم و نخواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید