227401

سیف‌الله‌پور: مشکل اصلی همزمانی بازی ما با دیدار پرسپولیس است/ پیگیر برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) هستیم

دنیای معدن- مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از تلاش برای برگزاری بازی با تیم ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، ایزد سیف‌الله‌پور در گفت‌وگو با میزان، در مورد شانس برگزاری بازی تیم‌های نساجی مازندران و ذوب آهن در ورزشگاه امام رضا (ع) شهر مشهد اظهار داشت: درخواستی به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی دادیم و اصولی پیگیر آن است تا در صورت امکان برای برگزاری بازی تیم ما مقابل ذوب آهن مجوز بگیرد. کار را به هیئت فوتبال سپردیم و امیدوارم امکانپذیر شود. مشکل اینجاست که در هفته سیزدهم دو بازی هم زمان در این شهر برگزار می‌شودو هم ما می‌خواهیم مقابل ذوب آهن بازی کنیم و هم پدیده میزبان تیم پرسپولیس است. از این رو هنوز نتوانستیم مجوز شورای تامین را کسب کنیم.

وی ادامه داد: رایزنی‌ها ادامه دارد و با سهیل مهدی هم صحبت کردیم تا در ساعات بازی‌ها تغییراتی ایجاد کنند و بتوانیم هر دو بازی را در شهر مشهد برگزار کنیم. اگر بازی در مشهد امکانپذیر نشود باید به فکر زمین دیگری باشیم، چون زمین ورزشگاه شهدای ساری از دست رفته است. به هر حال ما سرگردان و آواره ایم و باید از مسئولان دیگر شهر‌ها برای برگزاری بازی‌های خانگی کمک بگیریم. ما حتی امیدی به آماده شدن ورزشگاه قائمشهر نداریم و روند کار را مثبت نمی‌بینیم. ما هم مجبوریم به این سرگردانی تن در دهیم. مثل این که شرایط تیم نساجی اصلا برای مسئولان استان مازندران مهم نیست. ما هر روز آواره یک شهر هستیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی با گلایه از شرایط موجود تصریح کرد: با احتساب بازی‌های باقی مانده تا نیم فصل ما ۱۰ بازی را خارج از خانه برگزار خواهیم کرد در حالی که هر تیمی دو بازی پیاپی بیرون از خانه برگزار می‌کند صدایش در می‌آید. آنوقت ما هر هفته در یک شهر هستیم. البته همه چیز در ورزشگاه نقش جهان عالی بود. به جز نتیجه بازی ما بهترین عملکرد را ارائه دادیم و بیش از ۹ موقعیت گل داشتیم و با پاسکاری نمایش خوب و بازی زیبایی برگزار کردیم. این نشان می‌دهد تیم ما روی زمین بازی خوب خود را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. یک مسابقه زیبا رقم خورد و زمان آن است به داد ما برسند.

سیف الله پور به هزینه‌های باشگاه نساجی اشاره و تاکید کرد:شرایط سخت اقتصادی یک طرف و این هزینه‌ها از طرف دیگر مالک باشگاه را به شدت تحت فشار قرار داده است. مالک باشگاه تا کنون چیزی برای ما کم نگذاشته است، ولی این قبیل پول‌ها و سفر‌ها در برآورد هزینه‌های ما در ابتدای فصل نبود. با این حال حدادیان پشت تیم است و کمک می‌کند. بعضی تیم‌ها لنگ یک سفر هستند. ما از مسئولان پول نمی‌خواهیم فقط می‌خواهیم پیگیری کنند و یک استادیوم مناسب و آماده به ما تحویل دهند. ما واقعا تحت فشار هستیم و بریدیم. از آن روزی می‌ترسم که مالک باشگاه دل سرد شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید