227388

واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به بیانیه‌نویسی‌های استقلال و پرسپولیس

دنیای معدن- سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: در پی بیانه‌های تیم‌های استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر کمیته انضباطی از مدیران دو باشگاه تقاضا کرده تا در کمیته انضباطی حاضر شوند.

به گزارش دنیای معدن - حسین شریفی در  گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی درباره ورود فدراسیون فوتبال به بیانیه‌های سرخابی‌ها اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*فدراسیون در این مدت به دنبال این بود که آرامش به فوتبال ایران برگردد و هر جایی که نقص داشته باشد سعی کرده تا آن را برطرف کند. تمام تلاش ما بر این بوده که نظم خاصی در بازی‌ها داشته باشیم. از تمام باشگاه‌ها درخواست کردیم تا بتوانیم با کمک آن‌ها مسابقات را با نظم بیشتری برگزار کنیم و امیدوارم در این مدت بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم.

*کمیته انضباطی از مدیران عامل یا وکلای پرسپولیس و استقلال دعوت کرد تا در جلسه‌ای میان فدراسیون فوتبال و آن‌ها برگزار شود تا بتوانیم در رابطه با این بیانیه‌ها گفت‌وگو کنیم؛ ان‌شاءالله تمام این مشکلات حل خواهد شد.

*تغییر لوگوی فدراسیون؟ از ابتدای حضور عزیزی‌خادم بحث تغییر لوگو جدی بود. سعی کردیم طبق قرارداد‌ها پیش برویم و طراحان طرح‌های خود را به ما ارائه دادند. به طراحان اعلام کردیم که با ذهن خالی طرح‌های خود را درست کرده و به ما ارائه دهند.

*در این طرح‌ها از المان‌های مدنظر ما هم باید استفاده شود. پس از ارائه لوگو‌ها به فدراسیون آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم و نظرسنجی مردمی می‌گذاریم تا بتوانیم به جمع‌بندی برسیم. مسئله این است که ما تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ که در این روز تیم ملی کشور ما آخرین بازی خود را در دور مقدماتی جام جهانی در مقابل لبنان برگزار می‌کند باید با همین لوگو مسابقات را به پایان برسانیم. ان‌شاالله پس از این تاریخ در خصوص تغییر لوگو اقداماتی را انجام می‌دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید