226886

معاونت قهرمانی وزارت ورزش و معطلی ۱۲۲ روزه

دنیای معدن- با وجود اینکه بیشتر از ۴ ماه از انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش می‌گذرد، اما وی هنوز معاون ورزش قهرمانی را منصوب نکرده است.

به گزارش دنیای معدن- حدود ۲ هفته از استعفای مهدی علی‌نژاد از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد؛ اما با وجود مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای جانشینی وی، هنوز مشخص نیست چه کسی عهده‌دار مهمترین معاونت وزارت ورزش و جوانان می‌شود.

در دولت پیشین ابتدا محمدرضا داورزنی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش را بر عهده داشت؛ اما پس از اینکه وی به فدراسیون والیبال بازگشت مهدی علی‌نژاد که رئیس فدراسیون ووشو بود از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد و معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش شد.

با انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان، پیش بینی می‌شد وی در اولین اقدام خود معاونت ورزش قهرمانی را تعیین تکلیف کند؛ اما بر خلاف این پیش‌بینی‌ها خبری از انتخاب فرد جدیدی برای این معاونت نبود و حتی با وجود اینکه دو هفته‌ای است که صندلی معاونت ورزش قهرمانی خالی مانده سجادی فردی را برای این معاونت در نظر نگرفته است.

گفته می‌شد نفراتی همچون محمد پولادگر، علی رغبتی و محمدعلی شجاعی گزینه‌های سجادی برای معاونت ورزش قهرمانی هستند. باید دید سجادی که بیشتر از ۱۲۰ روز از رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به او می‌گذرد در نهایت چه کسی را برای معاونت ورزش قهرمانی که مهمترین معاونت وزارت ورزش محسوب می‌شود انتخاب خواهد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید