226884

مهدی: تحریم‌ها خیلی باشگاه‌های ایرانی را اذیت کرده/ وقتی هوادار روی سکو‌ها نیاید ارزش تبلغیات روی پیراهن‌‌ها پایین می‌آید

دنیای معدن- مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خانه همه تیم‌هاست.

به گزارش دنیای معدن - سهیل مهدی، مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ پس از پایان نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران استقلال و پرسپولیس در مورد بررسی احتمال حذف این دو تیم پایتخت‌نشین  از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل ابطال مجوز حرفه‌ای صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* بحث استقلال و پرسپولیس نیست بلکه همه باید هر کاری از دست‌مان برمی‌آید برای هر تیم ایرانی انجام بدهیم. فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خانه همه تیم‌هاست و همیشه تا لحظات آخر امیدوارم هستم.

* مسئول کمیته مجوز حرفه‌ای سازمان لیگ درباره دلیل انجام شدن مراحل مربوط به این کار در دقیقه ۹۰، گفت: دقیقه ۹۰ هم جزو وقت قانونی بازی است و اگر گل بزنیم برنده‌ایم. حتی اگر گل طلایی هم بزنیم برنده شده‌ایم.

* اجازه بدهید هر کس حرف زده اظهار نظر کند، اما احساس می‌کنم منظورشان این بود مسیر هموار می‌شود تا کمک‌ها برقرار شود. آجورلو و صدری در چهار پنج روز پایانی مهلت ارسال مدارک برای کسب مجوز حرفه‌ای به باشگاه‌ها آمدند و خیلی هم تلاش کردند.

* تحریم‌ها خیلی باشگاه‌های ما را اذیت کرده است. پول زیادی در آسیا و فیفا داریم. مگر یک باشگاه چه قدر درآمد مالی دارد؟ در این دو سال که کرونا آمده بلیت‌فروشی نکرده‌اند که گردش مالی داشته باشند.

* در کنار آن وقتی هوادار روی سکو‌ها نیاید ارزش تبلغیات روی پیراهن‌شان هم پایین می‌آید. با گردش مالی‌شان امور روزمره خود را می‌گذراندند. پول‌شان هم در AFC گیر کرد، اما با آن پول می‌توانستند بدهی خود را بدهند. برخی مواقع به این خاطر کار به دقیقه ۹۰ می‌افتد.

 

دیدگاهتان را بنویسید