226080

عزیزی خادم: امیدواریم هفتم بهمن جشن صعود به جام جهانی را داشته باشیم

دنیای معدن- رییس فدراسیون فوتبال در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش دنیای معدن - بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم گفت: در ابتدا باید از همه بزرگواران که در این مسیر و امضای تفاهم‌نامه همکاری کمک کردند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. به خصوص از حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان که نگاه توسعه‌ای و حمایتی در اجرای این برنامه در مناطق آزاد به ویژه در کیش داشت. همچنین از برادرم سعید محمد که در این منصب با نگاهی باز و توسعه گرایانه مشغول به فعالیت است

وی ادامه داد: برای امضای این تفاهم‌نامه جلسات زیادی داشتیم که در نهایت موجب این اقدام ماندگار برای فوتبال کشور شد. همچنین جلسه‌ای با وزیر ورزش و جوانان در کیش داشتیم که تجارب کاری وی در حوزه مناطق آزاد و ورزش ملی منجر به برگزاری این نشست و نهایی شدن تفاهم‌نامه شد.

رییس فدراسیون فوتبال افزود: همینطور سعید محمد، دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد، تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کشور که جانانه و با همه وجود تلاش کرد تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای تورنمنت مهمی مثل جام جهانی در منطقه آزاد کیش و در خلیج همیشگی فارس انجام بدهیم. امیدواریم آنچه شایسته ملت شریف ایران است را رقم بزنیم.

شهاب‌ا‌لدین عزیزی‌خادم اظهار داشت: به فضل الهی و حمایت‌های همه عزیزان، تیم ملی راه صعودش را تقریبا پیدا کرده و یکی از سریع‌تری صعود‌های تاریخ را رقم زده است. قطعا عظمت تیم ملی ایران در آسیا شایسته آن است که فضای خوبی برایش فراهم کنیم. آنهم در شرایطی که جام جهانی در خاورمیانه و نزدیکی ایران برگزار می‌شود.‌ای کاش این برنامه ریزی‌ها در چهار سال گذشته انجام شده بود که این موضوع جای تاسف دارد. خیلی بهتر بود از چهار سال پیش که می‌دانستیم جام جهانی در قطر برگزار می‌شود برنامه‌ریزی کنیم نه اینکه در یکسال باقیمانده شرایط را فراهم کنیم.

وی افزود: جای خوشحالی است که سعید محمد و حمید سجادی برای نهایی شدن این تفاهم نامه از من پیگیرتر بودند. کاری که انجام شده برای همه تیم‌های ملی است تا انشاله از امکانات جزیره کیش استفاده کنیم. ساز و کار را هم دوستان توضیح خواهند داد. از همه دوستان تشکر می‌کنم و از دست اندرکاران در وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال نیز بابت پیگیری و رسیدن به این نقطه تاریخی متشکرم. برای اولین بار در تاریخ است که به نقطه نظر واحد میان مناطق آزاد و ورزش کشور می‌رسیم. حتی قبل از این نشست به سجادی و سعید محمد عرض کردم که این فرصتی تاریخی است و تاکید کردم که انشاله با این نگاه موجود فضا را برای ورزش و اقتصادی کردن مناطق آزد پیش ببریم و برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و همه تیم‌های ملی را برنامه ریزی کنیم. انشاله تیم ملی ایران بتواند با برگزاری اردوهایش در مناطق آزاد خودش را برای توفیقات بزرگ آماده کند.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: امیدواریم هفتم بهمن ماه بتوانیم جشن بزرگ صعود را داشته باشیم و پس از آن با فراغ بال به مناطق آزاد برویم. با این شرایط سخت معیشتی و تحریم‌های ظالمانه که بر کشور عزیزمان تحمیل شده انشاله بتوانیم موجب انبساط خاطر و مسرور کردن ملت عزیزمان و تجربه جدیدی برای آینده فوتبال ملی شویم.

وی در پایان گفت: باز هم از همه عزیزان در رسیدن به این تفاهم نامه تشکر می‌کنم. به طور ویژه از حمید سجادی و سعید محمد که جلوتر از ما بودند و انشاله در آینده نزدیک شاهد آغاز این کار عظیم باشیم که قطعا عایده آن برای فوتبال ملی که متعلق به ملت ایران است. من هم به عنوان یک عضو کوچک جامعه فوتبال برای این اتفاق مبارک بسیار خوشحالم و خداود بزرگ را شاکرم.

 

دیدگاهتان را بنویسید