225641

عنایتی: موقعیت‌های بی‌شماری داشتیم، اما توپ‌ها وارد دروازه نشد/ تمام کننده خوب نداریم

دنیای معدن- سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: موقعیت‌های بی‌شماری را داشتیم، اما توپ‌ها وارد دروازه نشد و مثل بازی‌های قبلی تمام کننده خوب نداریم و جایش خالی است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از میزان - رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجدسلیمان صحبت‌هایی را انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*یک بازی کاملا یک طرفه بود و شرایط فوق العاده‌ای را داشتیم. موقعیت‌های بی‌شماری را داشتیم، اما توپ‌ها وارد دروازه نشد و مثل بازی‌های قبلی تمام کننده خوب نداریم و جایش خالی است. البته از تلاش آن‌ها خیلی راضی هستم، اما از نتیجه نه. امیدوارم شانس هم یک مقدار به ما روی بیاورد و در بازی‌هایی که حق مان است، پیروز شویم. ما امروز یک موقعیت هم به حریف ندادیم. زحمت زیادی کشیدیم، اما مزدی نگرفتیم.

*پیش بینی این روز‌ها را کرده بودیم. پست خود من هم مهاجم بوده است و خیلی حرص می‌خورم که نمی‌توانیم گل بزنیم. این توپ‌هایی که مهاجمان ما در بازی به در و دیوار می‌زنند، در تمرین گل می‌کنند. در مجموع بازگشت محمد قاضی می‌تواند خیلی به ما کمک کند. از سوی دیگر تاکید ما اول فصل این بود که یک مهاجم خارجی بیاید، اما این اتفاق نیفتاد.

*همزمانی بازی با دربی؟ نباید این موضوع را از من سوال کنید. به نظر من قشنگ‌تر بود که فردا برگزار می‌شد، مگر چه اتفاقی می‌افتاد. من از سال گذشته تاکنون خیلی چیز‌ها را دیدم و خیلی از حرف‌ها را به موقع می‌زنم. من به هیچ چیز در آینده خوش بین نیستم و سعی می‌کنم برای بدترین چیز‌ها خودم را آماده کنم و عینک بدبینی بزنم. من به کسی وابسته نیستم و نه از کسی امتیاز می‌خواهم و به کسی امتیاز می‌دهم. تا حالا هم از کسی نخواستم برایم کاری انجام دهد و همه چیز‌ها را خودم به دست آوردم. تقدیر برای من هر چیزی نوشته باشد، همان اتفاق می‌افتد.

*واقعا برای این وضعیت فوتبال مشهد متاسفم. ۵، ۶ نفر در آن شهر نشسته اند و منبع بدبختی ما همان‌ها هستند. اگر بروند همه چیز درست می‌شوید. آن‌ها همیشه هستند و خودشان را هم به مظلومیت می‌زنند. با این همه منابع در مشهد نمی‌دانم چرا کسی از تیم‌ها حمایت نمی‌کند. حمیداوری فوق العاده برای تیم ما مردانگی کرد. باید ۵ سال پیش نماینده مان را از دست می‌دادیم، اما او تیمداری کرد و اجازه نداد. اصلا کاری به اتفاقات شهر خودرو ندارم، اما اگر تیم دست همان افراد بود، ۵، ۶ سال پیش فاتحه فوتبال مشهد خوانده شده بود.

*ما وابستگی به جایی نداریم و به کسی هم بله قربان و چشم نمی‌گوییم. روی پای خودمان ایستاده ایم و جلو می‌رویم. فعلا در کرج هستیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. برخی می‌گویند همه امکانات در تهران است، اما در تهران هیچ امکاناتی نیست و باور کنید شهرستان‌ها خیلی وضعیت شان بهتر است. الان همه ورزشگاه‌ها مثل دستگردی و شیرودی و تختی را مدرسه فوتبال کرده‌اند و شاید در آینده به ما هم چیزی برسد.

 

دیدگاهتان را بنویسید