225174

درآمد پرسپولیس از بازی با نفت مشخص شد

دنیای معدن- باشگاه پرسپولیس از بازی خانگی خود با صنعت نفت درآمد خوبی کسب کرده است.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از شهرآرانیوز، دیدار پرسپولیس و صنعت نفت در چهارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشورمان شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

 

این دیدار از چند جهت بسیار مهم بود. اول اینکه پس از حدود دو سال هواداران پرسپولیس توانستند بازی تیمشان را در ورزشگاه آزادی ببینند و دومی اینکه تبلیغات محیطی این بازی در اختیار باشگاه پرسپولیس بود. به همین منظور باشگاه پرسپولیس توانست درآمد خوبی از این بازی کسب کند.

 

پیگیری‌های ما نشان می‌دهد که رقم مورد نظر باشگاه پرسپولیس برای تبلیغات محیطی دیدارهای خانگی از بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای هر بازی است که ۳۰ درصد از این مبلغ طبق توافقات قبلی به سازمان لیگ می‌رسد. اگر ما کف این مبلغ یعنی ۱۰ میلیارد تومان را برای تبلیغات محیطی بازی با صنعت نفت حساب کنیم و ۳۰ درصد سهم سازمان لیگ را کسب کنیم، پرسپولیس ۷ میلیارد تومان از بازی فعلی با صنعت نفت از طریق تبلیغات محیطی کسب درآمد کرد.

 

همچنین باشگاه پرسپولیس ۴۵۰۰ عدد بلیط برای این بازی بین تماشاگرانش با قیمتهای ۵۶ و ۳۵ هزار تومان فروخت. اگر در این مورد هم میانگین ۵۶۰۰۰ تومان را مد نظر بگیریم بیش از ۲۵۰ میلیون تومان هم از بلیت فروشی این بازی به باشگاه پرسپولیس رسید که مبلغ کمی نیست.

 

به این ترتیب اگر ادعای مدیران باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه در بازی با صنعت نفت بلیت فروشی و تبلیغات محیطی در اختیار آنها بوده درست باشد باشگاه پرسپولیس بیش از ۷ میلیارد تومان درآمدزایی از یک بازی خانگی خود داشته که مبلغ خوبی است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید