225030

واکنش شدید یک کارشناس داوری به قضاوت دیدار پرسپولیس؛ آبروریزی بود

دنیای معدن- دیدار پرسپولیس و نفت چند صحنه بحث برانگیز داوری داشت که سرخ ها به شدت نسبت به آن معترض بودند.

به گزارش دنیای معدن، یک کارشناس داوری در خصوص قضاوت مومنی در دیدار پرسپولیس و صنعت نفت گفت: این داور قضاوت خوبی نداشت و آبروی داوری ایران را برد. من نمی‌دانم او چگونه در لیست بین‌المللی داوران ایران است و قطعا آبروریزی برای داوری این مملکت پیش خواهد آمد.

وی ادامه داد: این بازی صحنه‌های جنجال برانگیز زیاد داشت؛ در دقیقه ۳۲ مدافع نفت آبادان پایش را روی پای ترابی گذاشت و خطای پنالتی واضح بود اما داور به اشتباه آن را تمارض تصور کرد. در دقیقه ۶۴، گل پرسپولیس به درستی به ثمر رسید که باز هم مومنی و تیمش این گل را نادیده گرفتند. مقصر این اشتباه، کمک داور اول بود و داور هم نتوانست تصمیم درستی در این خصوص داشته باشد. همچنین در لحظات پایانی یک آفساید اتفاق افتاد که آن هم اشتباه کمک داور دوم بود و آفسایدی در کار نبود.

خوشرو اضافه کرد: این بازی نشان داد که بیش از گذشته به تکنولوژی‌هایی مثل خط دروازه و کمک داور ویدیویی نیازمندیم و همچنین داورانی داریم که معلوم نیست با چه شأن و شخصیتی به این جایگاه رسیده‌اند. من نمی‌دانم کجای دنیا مسئولان فدراسیون، پیش از بازی با مسئولان یک تیم دیدار می‌کنند؟ این بازی پر از شک و شبهه بود که وظیفه کمیته داوران و دپارتمان داوری است که به آنها رسیدگی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید