224638

توقف شاگردان گل‌محمدی در رفسنجان/ مس و پرسپولیس به تساوی رضایت دادند/ سرخ‌ها همچنان‌ بدون‌ کلین‌شیت

دنیای معدن- دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته پنجم لیگ برتر با تساوی به پایان رسید.

به گزارش دنیای معدن و به نقل از خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پرسپولیس از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه شهید زینلی سرچشمه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ابتدا عقیل کعبی در دقیقه ۶۶ تیم میزبان را پیش انداخت، اما مهدی ترابی در دقیقه ۷۱ از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

شاگردان گل‌محمدی با ثبت دومین تساوی خود در این فصل ۸ امتیازی شده و تا پیش از اتمام دیدار‌های باقی‌مانده این هفته با هشت امتیاز در رده هفتم باقی ماندند. مس هم بدون احتساب نتیجه دیدار برگزار نشده‌اش با پدیده با ۲ امتیاز از چهار دیدار در جایگاه پانزدهم قرار گرفت. 

گل اول مس‌رفسنجان به پرسپولیس توسط عقیل کعبی در دقیقه ۶۶

Play Video

کد ویدیودانلود

فیلم اصلی

گل اول پرسپولیس به مس توسط مهدی ترابی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱

Play Video

کد ویدیودانلود

فیلم اصلی

ترکیب پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، سعید آقایی (۵۶ - وحید امیری) مهدی شیری، میلاد سرلک، رضا اسدی (۷۳ - رضا اسدی) مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل کثیر (۸۴ - حامد پاکدل)

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، شاهین توکلی، عقیل کعبی، مهدی کیانی، سیدمهدی حسینی (۱+۹۰ - مهرداد رضایی) حسن جعفری، یونس اکبرپور (۱+۹۰ - میثم تیموری) محسن آذرباد (۷۰ - مجید علیاری) فراز امامعلی (۸۰ - مهدی ترکمان) و گادوین منشا (۸۰ - محمدرضا سلیمانی)

 

دیدگاهتان را بنویسید