224366

دعوت از مدیران و سرمربی پرسپولیس برای شرکت در مناظره تلویزیونی

دنیای معدن- مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل و سرمربی فعلی این باشگاه برای حضور در مناظره تلویزیونی دعوت کرد.

به گزارش دنیای معدن،  مهدی رسول‌پناه که سال گذشته به‌خاطر افشاگری‌هایی مورد غضب برخی از هواداران پرسپولیس قرار گرفت از سوی برنامه فوتبال برتر دعوت شده تا در مورد یکسری ابهامات راجع به نقل و انتقالات پرسپولیس صحبت کند اما او قبل شرکت در این برنامه از مجید صدری، جعفر سمیعی و یحیی گل‌محمدی خواسته به‌همراه او در یک مناظره تلویزیونی شرکت کنند.

متن نامه درخواستی رسول‌پناه از تهیه کننده برنامه فوتبال برتر را در زیر مشاهده می‌کنید؛

به نام خدا

جناب آقای هاشمی

تهیه کننده محترم برنامه فوتبال برتر

همان‌طور می‌دانید مدیریت باشگاه‌های ورزشی و تیم‌های فوتبال امریست خطیر که مستلزم هم افزایی در ظرفیت‌های ورزشی، تجاری، حقوقی، مالی و رسانه‌ای است.

بدیهی است زیرساخت رشد و موفقیت و ایجاد منابع پایدار، درگرو مدیریت صحیح و خلاقانه باوجود حداقل امکانات است.

لذا پاسخگویی و شفافیت در مقام ارزیابی عملکرد مدیریت باشگاه می‌تواند گام بلندی در جهت مبارزه با فساد در ورزش و مقابله با پدیده شوم دلالیسم در فوتبال باشد که این رمز جلوه روشنی از اهتمام به رعایت و پایبندی به قانون است.

با توجه به سبق قهرمانی‌ها و دستاوردهای بزرگ پرسپولیس، این انتظار از سوی هواداران و هم مسئولان دو چندان است که مدیران خدوم این باشگاه حتی بیشتر از سایرین، نسبت به مسئولیت واقعی خود در قبال جامعه حساسیت و توجه نشان دهند.

با این وصف و با عنایت به مراتب فوق، به‌عنوان یک هوادار پرسپولیس که افتخار خدمتگزاری در مکتب بزرگ پرسپولیس را داشته‌ام از آقایان سمیعی و صدری (به‌عنوان‌ مدیران ادوار باشگاه ) دعوت می‌کنم برای احترام به هوادار، جهت رفع پاره‌ای ابهامات و عملکرد مدیریتی که سوالات بیشماری از هواداران است با تاکید بر رعایت عدالت و اصل انصاف، مبنی بر شفافیت و احراز واقعیت، در برنامه زنده فوتبال برتر حاضر شده و انتظارات به حق جامعه بزرگ هواداران پرسپولیس و عموم فوتبال دوستان و مسئولان ورزش کشور را اجابت کنند.

بی‌شک این موضوع، موارد و سوالاتی که سرمربی محترم باشگاه ( آقای یحیی گل محمدی) به‌صراحت در مصاحبه‌های خویش اشاراتی به‌وجود دست‌های پشت پرده و سنگ اندازی به تیم را داشتند. همچنین چرایی و چگونگی نقل و انتقال بازیکنان در این برهه ۲ سال، بعد از رفتن آقای برانکو مسئله‌ای حائز اهمیت است؛ لذا در جهت حفظ اعتلاء هویت و اصالت باشگاه می‌طلبد تا با آسیب شناسی کامل، بتوانیم با هم‌افزایی از این موانع بگذریم‌.

از این‌رو این‌جانب نیز به نوبه خود برای پاسخگویی و ادای توضیح در مورد دوره فعالیت مدیریت خود پیشگام می‌شوم و امیدوارم با همیاری آقایان سمیعی و صدری و یحیی گلمحمدی نیز از این اقدام سازنده بدون هیچ‌گونه عذر و بهانه استقبال کنند.

قطعا این حرکت ارزشمند، به سنتی پایدار برای مدیران سایر باشگاه‌ها تبدیل شود و شاهد پیشرفت روزافزون فوتبال کشور و پالایش فوتبال از آلودگی‌هایی باشیم که گریبان برخی تیم های بزرگ فوتبال ما را گرفته است.

 

افتاد درختی که به خود می بالید    از داغ تبر به خاک غم می‌نالید

گفتم چه کسی به ریشه‌ات زد گفتا    آن کس که زیر سایه‌ام می‌خوابید

 

با احترام مجدد

مهدی رسول پناه

۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰

 

دیدگاهتان را بنویسید