224115

ذوالفقارنسب: هیات مدیره پرسپولیس چهره‌های ورزشی و اقتصادی هستند

دنیای معدن- صحبت های جنحالی امروز بیژن ذوالفقار نسب را در ادامه می خوانید.

به گزارش دنیای معدن، بیژن ذوالفقارنسب روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: هر سالی که لیگ آغاز می‌شود، بسیاری از باشگاه‌ها کادر مدیریتی خود را تغییر می‌دهند که این اتفاق در ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس بیشتر از سایر تیم‌ها دیده می‌شود. این مساله در مواردی بازدارنده هم بوده چون تفکرات افراد با هم تفاوت دارد و این تغییرات موجب مشکلات و سردرگمی‌هایی می‌شود که در نهایت گریبان تیم و بازیکنان را می‌گیرد.

وی ادامه داد: مدیریت فعلی ورزرش کشور در تلاش است تا با کمترین اشتباه ممکن این مساله را سروسامان دهد تا دیگر شاهد اتفاقات گذشته نباشیم. وزیر ورزش می‌خواهد با بهترین تصمیم و با کمترین اشتباه، افراد متخصص و متبحر را انتخاب کند تا جدا از مسائل مدیریتی بتوانند آورده مالی هم برای باشگاه داشته باشند.

کارشناس فوتبال ایران اضافه کرد: فوتبال ما متاسفانه براساس اصول و مسائل حرفه‌ای و استاندارد پیش نرفته  و با فوتبال روز دنیا خیلی فاصله دارد. همانطور که گفتم نمی‌خواهیم افرادی بیایند که خیلی زود شاهد تغییرات دوباره آنها باشیم زیرا هم حاشیه‌ها زیاد می‌شود و هم فوتبال و هواداران ضرر می‌کنند.

ذوالفقارنسب افزود: چندی روز است که در وزارت ورزش جلساتی برگزار می‌شود و افراد مختلف برای هیات مدیره پرسپولیس، مورد بررسی قرار می‌گیرند. افراد مختلفی را مورد مطالعه قراردادیم و در بین این افراد، فوتبالی‌ها، ورزشی‌ها و حتی افراد خوشنام اقتصادی که با مدیریت خود بتوانند وضعیت مالی باشگاه‌ها را سروسامان دهند را نیز مد نظر داریم تا در نهایت بهترین انتخاب صورت گیرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید