224040

دست رد پیشکسوت باشگاه استقلال به پیشنهاد آجرلو !

دنیای معدن- رئیس مجموعه ورزشی مرغوبکار از دستور مدیرعامل باشگاه استقلال برای انتصاب جعفر مختاری‌فر به عنوان معاون ورزشی این ورزشگاه خبر داد.

به گزارش دنیای معدن، سیدمحمد غیاثی، رئیس ورزشگاه مرغوبکار، در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه استقلال گفت: «آقای دکتر آجورلو امروز صبح با من تماس گرفتند و دستور دادند که با آقای جعفر مختاری‌فر تماس بگیرم و از ایشان دعوت کنم که به عنوان معاون ورزشی ورزشگاه مرغوبکار مشغول به فعالیت بشوند و امکانات رفاهی لازم مثل اسکان و سایر موارد را جهت دوران مسؤولیت در اختیار ایشان قرار بدهیم.»

رییس مجموعه ورزشی مرغوبکار در ادامه افزود: «با آقای مختاری‌فر تماس گرفتم. ایشان به همراه دوست صمیمی‌شان در سفر بودند. پیشنهاد آقای آجورلو را مطرح کردم اما ایشان تاکید داشتند که امکان دوری از آقای محسن تهرانی، رفیق قدیمی‌شان را ندارند و نمی‌توانند این مسؤولیت را بپذیرند.

چند بار اصرار کردم اما آقای مختاری‌فر نپذیرفتند. در پایان صحبت‌هایشان هم تاکید کردند که هیچ مصاحبه‌ای درباره شرایط فعلی‌ زندگی‌شان انجام نداده و حتی اصرار داشتند که هیچ صحبتی هم درباره آقای فرهاد مجیدی انجام ندادند.»

منبع: خبر ورزشی


 

دیدگاهتان را بنویسید