223564

پرسپولیس | گل‌محمدی قید ۲ بازیکن خوب را زد / یحیی هافبک بازی‌ساز خارجی درجه یک می‌خواهد!

دنیای معدن- یحیی گل‌محمدی به شکل کاملا جدی به‌دنبال جذب یک هافبک بازی‌ساز خوب خارجی است. برخلاف آنچه گفته می‌شود یحیی به‌دنبال مهاجم خارجی است اما شنیدیم او هافبک بازی‌ساز خارجی درجه یک می‌خواهد.

به گزارش دنیای معدن از  شفقنا ورزشی پرسپولیس دیروز اولین شکست خود را در لیگ برتر فصل جدید تجربه کرد. آن هم در اراک و مقابل آلومینیومی که فصل قبل تنها شکست را به قهرمان لیگ تحمیل کرده بود. همین باخت می‌توانست پرسپولیس را وارد حاشیه‌ای تازه کند. هرچند آنقدر حاشیه و اتفاق درکنار قهرمان ۵ دوره پیاپی لیگ برتر وجود دارد که این باخت می‌تواند خیلی به چشم نیاید! همچنان اخباری از باشگاه پرسپولیس به گوش می‌رسد که نشان می‌دهد خوب و بد اوضاع در این باشگاه مردمی با نوسانات زیادی همراه است. روزنامه «فرهیختگان» باردیگر نگاهی انداخته به این اخبار و البته از توضیحات مسئولان این باشگاه درمورد این اخبار استقبال می‌کند.

 طلبکار ۵ میلیاردی قید مصالحه را زد؟

بشنوید از شاکی پرسپولیس که بالاخره موفق شد بعد از بستن حساب باشگاه حکم بگیرد و از این حساب پول برداشت کند. شرکت هواپیمایی سفرسازان که از باشگاه پرسپولیس طلبکار بود اول توانست حساب باشگاه را ببندد و حالا حکم برداشت پول را گرفته است. این شرکت توانسته حکمی حدود ۵میلیارد تومانی(دقیقش ۴میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان است) بگیرد و ۲/۲ میلیارد تومانش را از حساب بسته باشگاه بردارد. گفته می‌شود هر پولی به حساب باشگاه ریخته شود این شرکت هواپیمایی آن را برداشت می‌کند تا رقم طلبش کامل شود. البته هنوز مشخص نیست این شرکت توانسته حکم توقیف اموال بگیرد یا نه اما فعلا به همین شکل دارد به طلبش می‌رسد. برخی می‌گویند مدیر این شرکت حاضر بوده به باشگاه تخفیف بدهد اما ظاهرا با سرپرست این باشگاه به هیچ توافقی نرسیده‌اند و تصمیم گرفتند تا ریال آخر طلب‌شان را دریافت کنند!

 دردسری که ۳ ماهه رفع نمی‌شود

باشگاه پرسپولیس برای گرفتن مجوز حرفه‌ای با مشکلات زیادی روبه‌رو شد و حتی گفته شد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شده است. اما ظاهرا مشکل رفع شده و این باشگاه 3 ماه فرصت دارد تا ایراداتی را که AFC به مدارک این باشگاه گرفته، برطرف کند. ظاهرا باید موضوع دولتی بودن این باشگاه هرچه زودتر برطرف شود. از طرفی باید بدهی‌هایش را به طلبکارانش ازجمله گابریل کالدرون و دستیارش بپردازد. موضوع خصوصی‌سازی این باشگاه سال‌هاست حل نمی‌شود و دولت درعین‌حال که اجازه ندارد به این باشگاه کمک مالی کند، علاقه‌ای هم به از دست دادنش ندارد! درمورد طلب کالدرون هم شنیدیم باشگاه منتظر است تا عدم‌وجود موضوع پولشویی در پرداخت طلب این مربی آرژانتینی برای بانک مرکزی مسجل شود و مجوز پرداخت طلب این مربی را صادر کند! باید دید در این 3 ماه پرسپولیس می‌تواند مشکلاتش را حل کند یا دوباره شاهد تکرار انتشار اخبار مربوط به عدم‌صدور مجوز حرفه‌ای این باشگاه خواهیم بود. البته لازم است بگوییم هنوز حکمی برای شکایت جری بنگستون علیه پرسپولیس صادر نشده است.

 ۴ روز تا پایان یارگیری، پنجره همچنان بسته

ساعت ۲۴ روز ۱۶ آبان پنجره نقل‌وانتقالات فوتبال ایران بسته خواهد شد و تیم‌های باشگاهی دیگر قادر به جذب بازیکنان تحت‌قرارداد نیستند و فقط می‌توانند بازیکنی را جذب کنند که کاملا آزاد باشد. با توجه به اینکه هم‌اکنون هیچ بازیکن خوبی آزاد نیست و همگی تحت قرارداد باشگاه‌های خود هستند باشگاه پرسپولیس عملا دیگر نمی‌تواند بازیکنی را به لیست خود اضافه کند. البته اگر پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه باز شود. باشگاه هنوز طلب کالدرون را نپرداخته و برای همین پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه سرخ پایتخت همچنان بسته است.

یحیی قید ۲ بازیکن خوب را زد

یحیی گل‌محمدی به شکل کاملا جدی به‌دنبال جذب یک هافبک بازی‌ساز خوب خارجی است. برخلاف آنچه گفته می‌شود یحیی به‌دنبال مهاجم خارجی است اما شنیدیم او هافبک بازی‌ساز خارجی درجه یک می‌خواهد. شنیدیم یحیی قید جذب ۲ بازیکن خوب را که تایید کرده بود، به خاطر بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی زده و به مدیر برنامه آنها گفته با تیم‌های دیگر مذاکره کنند. یحیی منتظر است تا پنجره باز شود بعد به‌دنبال گزینه خوب خارجی باشد. با توجه به بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات فوتبال ایران به نظر می‌رسد یحیی در این راه توفیق چندانی پیدا نکند.

 کارگزار جدید اختیاری روی پیراهن ندارد؟

با انتخاب کارگزار جدید اتفاق خاصی روی پیراهن پرسپولیس نخواهد افتاد. ظاهرا قرارداد اسپانسری که با بانک گردشگری بسته شده تا پایان این فصل پابرجاست و کارگزار جدید نمی‌تواند تغییری در تبلیغات روی پیراهن پرسپولیس ایجاد کند. هنوز چهره کارگزار جدید مشخص نشده و معلوم هم نیست چه اختیاراتی قرار است برای کار از پرسپولیس بگیرد. اما با توجه به قرارداد روی پیراهن فعلا کارگزار جدید، هر شرکتی که باشد، نمی‌تواند با بانک گردشگری قطع همکاری کند.

 پرسپولیسی‌ها فقط ۵ درصد دریافت کردند

بازیکنان پرسپولیس که این فصل مبلغی از قراردادشان را دریافت نکرده بودند بالاخره چند روز قبل بخشی از مطالبات خود را دریافت کردند. البته شنیدیم این پرداختی زیاد نبوده و بازیکنان چیزی حدود ۵ درصد مبلغ قرارداد این فصل خود را دریافت کرده‌اند. البته ظاهرا پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند از مبلغ موجود در حساب خود هم برای پرداخت به سرخ‌ها استفاده کنند که آن پول هم توسط یکی از طلبکاران برداشت شد و درنهایت دست باشگاه برای پرداخت بیشتر به بازیکنان خالی ماند.

 خلیل‌زاده بدون ‌روشن‌شدن تکلیف شکایت به تمدید رسید!

شجاع خلیل‌زاده مدافع سابق پرسپولیس هفته گذشته قراردادش را با تیم الریان تمدید کرد. او دو سال با این تیم قرارداد داشت و حالا به همکاری‌اش با این تیم در سن ۳۲سالگی ادامه می‌دهد. این اتفاق درحالی می‌افتد که هرگز مشخص نشد شکایت باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به‌خاطر فسخ غیرقانونی، آن‌طور که باشگاه پرسپولیس مدعی شده، به کجا رسید. بارها از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که واحد حقوقی این باشگاه در تلاش هستند تا روند شکایت خود از خلیل‌زاده را به‌نفع خود تغییر دهند. اما هرگز نگفتند دقیقا چه اقداماتی کردند و چه حکمی را دریافت کردند و آیا حکم به نفع پرسپولیس بوده یا نه. به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه نتوانستند در این رابطه به نتیجه‌ای برسند، ترجیح دادند سکوت کنند و در این مورد هیچ اطلاع‌رسانی نداشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید