223319

ازین به بعد جورج کلی از یحیی خط میگیره!/ گلزن اروپایی مد نظر یحیی لو رفت/ نوک حمله جانشین ایمون زاید در راه پرسپولیس+ عکس

دنیای معدن- جورج کلی بازیکن مد نظر یحیی گل محمدی برای پرسپولیس است.

به گزارش دنیای معدن،  جورج کلی بیست و چهار ساله، بازیکن تیم بوهمیان ایرلند مهاجم نوک با قیمت صد و شصت و پنج هزار یورو در ترانسفرمارکت به پرسپولیس لینک شده است.

باتوجه ملیت ایرلندی این مهاجم مدنظر پرسپولیس هواداران این تیم منتظر تکرار خاطرات خوش ایمون زاید ستاره تاریخ ساز ایرلندی پرسپولیس هستند که موفق شده بود ۳ گل را در ۱۰ دقیقه در دربی معروف به استقلال بزند

بعد از جدایی شهریار مغانلو از پرسپولیس و پیوستنش به سپاهان، کادرفنی پرسپولیس به فکر خرید مهاجم افتاد و آنها توانستند حامد پاکدل مهاجم فصل قبل آلومینیوم اراک را به خدمت بگیرند اما این پایان ماجرا نیست و پرسپولیسی‌ها قصد دارند یک مهاجم خارجی را هم به تیمشان اضافه کنند که تا کنون موفق به انجام اینکار به دلیل طلب کالدرون و بسته بودن پنجره نقل انتقالاتی این تیم نبودند.

حال با نزدیک شدن به زمان پرداخت طلب کالدرن و باز شدن پنجره پرسپولیس در جدید ترین ادعا سایت معتبر ترانسفر مارکت خبر از علاقه باشگاه پرسپولیس به جذب جورج کلی مهاجم ایرلندی داده است.

جورج کلی بیست و چهار ساله، بازیکن تیم بوهمیان  ایرلند مهاجم نوک با قیمت صد و پنجاه هزار یورو در سایت ترانسفر مارکت ارزش گذاری شده است.

باتوجه ملیت ایرلندی جورج کلی مهاجم مدنظر پرسپولیس ، هواداران این تیم منتظر تکرار خاطرات خوش ایمون زاید ستاره تاریخ ساز ایرلندی پرسپولیس هستند که موفق شده بود ۳ گل خاطره انگیزش را در ۱۰ دقیقه در دربی معروف مقابل استقلال به ثمر برساند.

 

دیدگاهتان را بنویسید