223159

حرف های جنجالی بازیکن پرسپولیس پس از برد تیمش!/ اظهارات تلخ امیری پس از برد پرسپولیس مقابل نساجی !

دنیای معدن- بازیکن پرسپولیس گفت: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی، بدهی و پنجره بسته وجود داشته است.

به گزارش دنیای معدن، وحید امیری پس از برتری پرسپولیس مقابل نساجی اظهار داشت: بازی خوبی بود و در این مسابقه موقعیت چندانی به حریف ندادیم و توانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه در دو بازی دو پاس گل داده است، عنوان کرد: این هم زحمات بچه ها است و امیدوارم تداوم داشته باشد و باز هم هواداران مان را خوشحال کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اعتراض ها به داوری گفت: متاسفانه همه ما از ابتدای بازی معترض بودیم. باید ما بازیکنان  مدیریت کنیم و فشار را از روی داوران برداریم. ما که داخل زمین فشار می‌آوریم، نیمکت هم اضافه می‌شود. مطمئن باشید ما داوران خیلی خوبی داریم.

امیری در مورد مشکلات مالی و مدیریتی پرسپولیس تاکید کرد: در این چند سال که در تیم حضور داشته و خدمت کرده‌ام همیشه مشکل مالی و بدهی بوده و پنجره بسته بوده است. امیدوارم این مشکلات برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود به خاطر خودشان و هواداران تلاش می‌کنند و امیدوارم مسئولان هم واقعا به فکر تیم باشند و هرچه سریعتر مشکلات را حل کنند تا ما هم به یک شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

منبع: خبر ورزشی

 

دیدگاهتان را بنویسید