222584

دلیل اصلی تمرکز نداشتن بازیکنان پرسپولیس مقابل الهلال ؛ افشاگری دوست گل محمدی

دنیای معدن- محمدحسین ضیایی در خصوص بازی پرسپولیس و الهلال صحبت هایی را مطرح کرده است.

به گزارش دنیای معدن از طرفداری، محمدحسین ضیایی از جمله مربیان فوتبال ماست که زمانی مربی یحیی گل محمدی در تیم صبا بوده است.

بین محمدحسین ضیایی و یحیی گل محمدی همیشه یک رابطه مساعد و متقابل برقرار بوده است، محمدحسین ضیایی در یادداشتی علت باخت پرسپولیس برابر تیم الهلال را اینگونه توضیح داده است:

    اگرچه نتیجه واگذار شد اما پرسپولیس یک درس بزرگ از این باخت گرفت، ما نباختیم چون تجربه کسب کردیم. در واقع خود یحیی بهتر می داند چرا نتیجه واگذار شده و از این به بعد برای بزرگی کردن دوباره در لیگ درس بسیار بزرگی گرفت و البته همانطور که یحیی گفت، تیمش در این بازی نتوانست از زیر فشار خارج شود.

    چرا پرسپولیس از زیر فشار بیرون نیامد، به نظر من چون پرسپولیس در این بازی تمرکز نداشت و علت از دست رفتن تمرکز پرسپولیس این بود که بعد از ۲ سال در مقابل این تعداد تماشاگر بازی می کرد.

    از لحاظ ذهنی خصوصیات فردی بازیکن های حریف برای تک تک بازیکنان ما آنالیز نشده بود، بازیکنان پرسپولیس قدرت ذهنی خروج از زیر فشار تاکتیکی حریف را نداشتند اینجاست که از بیرون باید به تیم کمک بشود که البته شد ولی بازیکنانی آمدند که فقط قدرت حمله دارند نه اینکه به تیم نظم بدهند، کاری که البته در تیم ملی در بازی با کره انجام دادیم و نتیجه مساعدی به دست آوردیم. در کل خودمان به خودمان باختیم نه به حریف. برای موفقیت قبل از هر کار سختی بیشتر باید ذهن را آماده کرد. در آخر یک سوال هم من دارم چون هنوز به جواب کامل نرسیده ام. برای موفقیت چند درصد ذهن و چند درصد فیزیک باید آماده باشد؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید