220988

دو گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال

از گوشه و کنار شنیده می‌شود که مددی بعد از برکناری از سمتش در باشگاه استقلال به عنوان مدیر صندوق حمایت از ورزشکاران برگزیده خواهد شد.

از آن سو نیز نام علی فتح‌الله‌زاده و مصطفی آجرلو به عنوان گزینه‌های نهایی مدیرعاملی باشگاه استقلال به گوش می‌رسد. آجرلو پیش‌تر مدیریت باشگاه پاس را به عهده داشت که با این باشگاه به فتوحاتی هم دست یافت اما اینکه او که اغلب افراد پیرامونش را پرسپولیسی‌ها فرا گرفته‌اند بتواند خود را با فضای باشگاه استقلال وفق دهد خود سؤالی است که پاسخ دادن به آن دشوار می‌نماید.
آجرلو اما به عنوان یک مدعی حضور روی صندلی مدیریت باشگاه استقلال نامش مطرح شده و حتی ممکن است ریاست مجمع را نیز به عهده بگیرد اما تصمیم گیری درباره او چندان هم ساده نیست چون این سوی میدان نیز یک مدعی همیشه جدی برای بازگشت به صندلی مدیریت وجود دارد و او کسی نیست جز علی فتح‌الله‌زاده که در سال‌های دوری از باشگاه استقلال همواره به خاستگاه مهمی برای هواداران این باشگاه بدل شده و بسیاری از دوستداران این باشگاه علاقه دارند که او بار دیگر مدیریت استقلال را به عهده بگیرد.
اینکه فتح‌الله‌زاده بتواند از پس بحران‌های مالی استقلال برآید به درستی مشخص نیست اما چیزی که پیدا است این است که شانس او نسبت به آجرلو بیشتر است و از دیدگاه هواداری گرایش بیشتری نسبت به بازگشت این مدیر به باشگاه استقلال وجود دارد. البته روی دیگر سکه که کاملاً گنگ و ناپیدا است را نیز نباید از نظرها دور نگه داشت و آن این است که آیا اساساً فتح‌الله‌زاده و هر گزینه دیگر خود را در برهه کنونی در موقعیتی می‌بینند که توان برآورده کردن انتظارات را داشته و مهم‌تر اینکه بتوانند بدهی‌ها را پرداخت کنند یا خیر؟!
آنچه مسلم است در فضای کنونی نه فقط محبوبیت و سابقه بلکه بنیه مالی برای مدیریت استقلال نقش کلیدی‌تری ایفا می‌کند که باید به آن توجه داشت.

دیدگاهتان را بنویسید