121275

با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم چون شاگرد مکتب پرسپولیسم

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد با بیان اینکه رویارویی با تیم صدر جدول قطعا برای هر تیمی سخت است، گفت: با تمام وجود مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم چون شاگرد مکتب پرسپولیسم.

مهرداد کفشگری در رابطه با تساوی برابر تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: تراکتور از تیم های خوب است و بازی سختی را برابر این تیم داشتیم اما بازیکنان ما واقعا عملکرد خوبی داشتند و حتی اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

وی در رابطه با شرایط این تیم در جدول افزود: متاسفانه با وجود عملکرد فنی خوبی که داریم اما در نتیجه گیری چندان خوش شانس نبودیم مطمئنا رفته رفته شرایط تیممان بهتر از قبل خواهد شد و شرایط‌مان در جدول رده بندی بهتر از قبل خواهد شد. هدف ما این است که بتوانیم در بین تیم های بالایی جدول قرار بگیریم و برای رسیدن به هدفمان تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم.

بازیکن تیم فوتبال پدیده مشهد در رابطه با مصدومیتی که در هفته یازدهم لیگ داشت، تصریح کرد: در آن بازی دچار مصدومیت جزیی شدم در بازی برابر تراکتورسازی هم اما ریسک نکردم و با نظر سرربی در ترکیب ثابت به میدان نرفتم اما در نیمه دوم در ترکیب قرار گرفتم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی هم داشتم. در حال حاضر شرایط خوبی دارم و از آمادگی کامل برخوردارم.

بازیکن پیشین پرسپولیس در رابطه با دیدار برابر پرسپولیس تصریح کرد: این بازی نیز یکی از مسابقات حساس ما در لیگ محسوب می‌شود و از حساسیت های خاص خودش برخوردار است. قطعا بازی برابر تیم صدر جدول برای هر تیمی سخت است اما تیم ما هم از بازیکنان خوبی برخوردار است و برای موفقیت و پیروزی در این بازی نیز تلاش می‌کنیم.

کفشگری در خصوص رویارویی با پرسپولیس که سابقه کاپیتانی در آن را نیز دارد، گفت: من همیشه طرفدار پرسپولیس هستم و افتخار این را داشتم که سه سال پیراهن این تیم را بر تن کنم اما روز جمعه با تمام وجود مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرم چون شاگرد مکتب بزرگ پرسپولیس هستم و شرافت در این مکتب حرف اول را می‌زند.

دیدگاهتان را بنویسید