112044

مظلومی:درنقل وانتقالات بیکار نیستیم

پرویز مظلومی در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: روز گذشته دریک دیدار تدارکاتی به میدان رفتیم. این نوع بازی ها بیشتر برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم است. بچه ها آماده حضور در فینال هستند تا یک بازی قابل قبول را ارائه کنند.

وی ادامه داد: از کادر پزشکی استقلال تشکر می کنم که با تمام گرفتاریهایی که داشتند در این چند روز کنار تیم بودند. از منصور پورحیدری که هر روز در تمرینات کنار ماست و امیدوارم شرایطی فراهم شود که در خرمشهر هم کنار ما باشد. همچنین از خدایی باید تشکر کنم که به عنوان مدیر اجرایی مشکلات مالی ما را در هنگام برگزاری بازی ها حل می کند.

سرمربی استقلال همچنین در واکنش به انتقاد از اینکه مقابل تیم گمنام گل ابریشم به تساوی رسید تصریح کرد: برای ما در این بازی ها برد و باخت مهم نیست. بیشتر دنبال شناختن یک ترکیب خوب برای حضور در فینال هستیم. هواداران اصلا نگران نباشند. تمام بازیکنان و کادر فنی تلاش می کنند که بهترین عملکرد را در این بازی داشته باشند.

وی درباره نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من امروز صبح هم به باشگاه آمدم و هواداران فکر نکنند ما در نقل و انتقالات بیکار هستیم. به دنبال جذب بهترین نفرات هستیم تا انشالله تیمی قدرتمند را در فصل بعد هم داشته باشیم. فصل بعد نیز در آسیا حضور داریم و باید از نام ایران در این مسابقات به خوبی دفاع کنیم.

سرمربی استقلال در خصوص برگزاری بازی در خرمشهر اذعان داشت: ما تابع سازمان لیگ هستیم. امیدوارم که بازی خوبی برگزار شود و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند. من از خوزستان و مردمش خاطرات خوبی دارم. امیدوارم هواداران استقلال در این بازی کنار ما باشند تا بتوانیم رضایت آنها را جلب کنیم.

مظلومی در پایان در خصوص شناختش از ذوب آهن گفت: فیلم بازی های ذوب آهن را آنالیز کردیم. امروز هم کادر فنی و من بازی این تیم در آسیا را تماشا خواهیم کرد. در پایان از هیات مدیره هم که با تمام گرفتاری هایشان در کنار ما حضور دارند تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید