245797

برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ملی صنایع مس ایران

دنیای معدن: این مجمع با دستور کار استماع گزارش عملکرد هیئت مدیره و حسابرس و بازرس قانونی شرکت در مورد حساب‌ها برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، تصمیم‌گیری در خصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی ۱۴۰۲، تعیین روزنامه کثیرالانتشار برای سال مالی جاری و سایر موارد قابل طرح که در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالیانه است، با حضور بیش از ۷۶ درصد از سهام‌داران در تالار وزارت کشور در حال برگزاری است.

دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس:

۱۳۰ هزار متر اکتشاف در سال ۱۴۰۰ به بیش از ۲۰۰ هزار متر در سال ۱۴۰۱ رسید و در سال ۱۴۰۲ به بیش از سیصدهزار متر خواهد رسید.

رکورد بی سابقه ای در تولید در همه محصولات داشتیم.

۲۶ میلیون تن افزایش استخراج داشتیم. در تولید کاتد برای نخستین بار در تاریخ صنعت مس از کانال ۲۰۰  هزار تن وارد کانال تولید ۳۰۰ هزار تن شدیم.

۳۰۰۰۱۰ تن کاتد مس تولید کردیم در حالیکه بیش از ۱۶۵۰۰ تن کاهش مصرف قراضه داشتیم.

رکورد بی‌سابقه‌ای هم در تولید اسید سولفوریک داشتیم و در فلزات گرانبها هم با ۹۶۹ تن رکورد زدیم.

در فروش نسبت به برنامه ۲۳ درصد و نسبت به سال قبل ۹ درصد افزایش داشتیم.

1100 دلارکاهش در Lme داشتیم که با مدیریت هیات‌مدیره نگذاشتیم دچار خسران شویم.

   سود عملیاتی شرکت در سال گذشته، به ۵۰ هزار میلیارد تومان رسید و هزینه‌های اداری و عمومی شرکت را مدیریت کرده و کاهش دادیم. 

 

  نهضت پیشرفت و تحول صنعت مس ایران در سال گذشته با هدف افزایش تولید، درآمد و اشتغال‌زایی تعریف شد و امیدواریم بتوانیم با حمایت دولت، بتوانیم این برنامه را محقق کنیم و صادرات را به ۱۰ میلیارد دلار و سود خالص را به بیش از پنج میلیارد دلار افزایش دهیم.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید