242470

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت مس با مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز سرافراز در رفسنجان

دنیای معدن: مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اسوه صبر و مقاومت رفسنجان، مادر شهیدان کدخدایی و دو جانباز بازنشسته صنعت مس دیدار کرد.

به‌ گزارش دنیای معدن از مس پرس، در این دیدار که شامگاه سه‌شنبه هشتم فروردین‌ماه انجام شد، دکتر رستمی مدیرعامل شرکت مس به همراه حجت‌الاسلام عسکری امام‌جمعه رفسنجان، حجت‌الاسلام جلالی نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس، مهندس رضایی فرماندار رفسنجان، مهندس رحمتی معاون تولید شرکت مس، مهندس محققی سرپرست مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، احمد گروهی مشاور مدیرعامل شرکت مس در امور ایثارگران، مهندس صفری مدیر منایع انسانی شرکت مس و دهقان‌رجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رفسنجان حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با خانواده و مادر شهیدان کدخدایی که سه فرزند خود به‌ نام‌های رضا، علی و حسین را تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده‌اند، یک فرزند جانباز ایشان به رحمت خدا رفته و یک فرزند جانباز دیگر دارند، این خانواده را اسوه صبر، مقاومت و ایثارگری دانست.

دکتر رستمی از خانواده شهیدان کدخدایی که همه وجودشان را برای اسلام و انقلاب در طبق اخلاص قرار داده‌اند تجلیل کرد.

حجت‌الاسلام عسکری امام جمعه رفسنجان نیز در این دیدار به بیان خصوصیاتی از شهدای این خانواده ایثارگر پرداخت و یاد آنان را گرامی داشت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در ادامه با همراهی دیگر مسئولان، از جانباز حسن عبدالهی بازنشسته صنعت مس که دچار مشکلات ریوی و در منزل بستری است عیادت کرده و سال نو را به ایشان تبریک گفت.

دکتر رستمی در این دیدار جهت حل مشکلات درمانی این جانباز سرافراز دستوراتی صادر کرد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران همچنین با آزاده و جانباز سرافراز حسین پورسیاهکوهی نیز دیدار کرد.

دکتر رستمی در این دیدار با تجلیل از رشادت و استقامت این جانباز که 9سال در اسارت نیروهای بعثی بوده، از وی به‌عنوان یک الگو در شرکت مس یاد کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید