238673

۴۵۰ میلیارد تومان بودجه ورزشی سالجاری شرکت ملی مس/ یک ورزشگاه بین المللی در ایران می سازیم

دنیای معدن: رئیس هیات مدیره شرکت ملی مس ایران از ساخت یک ورزشگاه بین المللی در کشورمان خبر داد و گفت: سالجاری بودجه ورزشی این شرکت 450 میلیارد تومان بوده و بنا داریم آنرا در سال آینده و بر اساس مسئولیت اجتماعی بیشتر کنیم.

به گزارش دنیای معدن، آیین تجلیل از بانوان محجبه قهرمان ورزش کشورمان عصر امروز (دوشنبه 16 آبان) در شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.

در این مراسم سید مجید هدایت رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران اظهار داشت: وظیفه خود می دانیم که از ورزش ایران و بانوان ورزشکار حمایت کنیم؛ کشور ما ثروت زیادی در نیروی انسانی دارد؛ کشورمان باید قدر ورزشکاران و بویژه ورزشکاران بانوان را بداند و این ورزشکاران هم باید قدر کشور خوب خودشان را بدانند.

وی افزود: مطلع هستم که مشکلات ورزشکاران زیاد است؛ فرصت هایی که برای پیشرفت ورزشکاران بدست آمده به سختی بدست می آید ولی باید قدر این فرصت ها را دانست.

رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: بانوان نخبه و دانشمند زیادی در بخش های مختلف صنعتی، هوافضا، علم و پژوهش کشورمان وجود دارد؛ موفقیت زن مسلمان و درخشش او در عرصه جهان پیام آور خوبی است که باید قدر آن را دانست.

وی گفت: دنیای امروز غرق در سقوط اخلاق و شوک بی هویتی است؛ خیلی از جوامع دنیا غرق شوک انحرافات است که فاجعه آمیز است.

هدایت افزود: امروز کشورمان مجهز به جهان بینی و ایدئولوژی اسلامی است؛ با اینکه مشکلات کشورمان را می دانیم اما باید قدردان ایران باشیم و برای توسعه و پیشرفت کشورمان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر تفکر جمهوری اسلامی به گفته استکبار ضعیف است چرا چند صد کانال تلویزیونی و ماهواره ای برای انحراف جوانان و قشر فرهیخته راه اندازی کرده اند؟

رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: پشت هر افتخاری که در کشورمان بدست می آید خون صدها جوان است؛ باید قدر ۳۰۰ هزار شهید جمهوری اسلامی را بدانیم؛ استقلال کشورمان به راحتی بدست نیامده که قدردان آن نباشیم.

هدایت با بیان اینکه ما مشکلات مدیریتی در کشورمان را می دانیم ولی شرکت ملی مس ایران با بودجه و اعتبار و درآمدزایی بالا به تنهایی می تواند کشور را اداره کند افزود: ما برای ۲۴۰ سال مس داریم هر چند که فقط ۷ درصد سرزمین کشورمان را اکتشاف کرده ایم.

وی گفت: امروز ۱۹ میلیارد تن ماده معدنی مس داریم که ارزش معادن آن بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار است.

رییس هیات مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران تصریح کرد: آینده روشن و قوی در انتظار ایران و جوان ایرانی است؛ در هر حوزه ای که ورود کردیم موفقیت بدست آمده است؛ معدل سنی دانشمندان ایرانی در حوزه انرژی صلح آمیز هسته ای ۲۷ سال است.

هدایت از ساخت یک ورزشگاه بین المللی در ایران خبر داد و گفت: 450 میلیارد تومان بودحه ورزشی سالجاری ماست که در سال های آینده برای ایفای مسئولیت های اجتماعی آنرا بیشتر خواهیم کرد.

امید طیاری سرپرست معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این نشست اظهار داشت: افتخارآمیز است که بانوان ورزشکار مدال طلای خوش رنگ برای جمهوری اسلامی کسب کردند ولی افتخار این مدال های کسب شده توسط بانوان بیشتر است.

همچنین در این مراسم مجید زیندینی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس رفسنجان گفت: در راستای وظایف خود در مسئولیت اجتماعی تلاش کرده ماموریت خود را به خوبی انجام دهد؛ در ورزش های فوتبال، والیبال، بسکتبال و دوچرخه سواری در لیگ برتر فعالیت داریم؛ در مسابقات قرآنی و ترویج مسائل دینی و حجاب هم اقدامات خوبی انجام دادیم؛ در بخش ورزش روستایی هم آموزش های همگانی خوبی داشته ایم.

محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان هم در این نشست اظهار داشت: باشگاه ما به 30 ورزش خدمات می دهد و دومین تیمی است که بیشتری تیم و بازیکن ورزشی دارد؛ در ورزش های هندبال، بسکتبال، فوتبال، والیبال، جودو، تکواندو، دوچرخه سواری و ... فعالیت داریم؛ در سرزمین حاج قاسم سلیمانی یعنی کرمان پیراهن زرد رنگ باشگاه مس کرمان افتخار بزرگی محسوب می شود؛ فرزند تنها شهید مدافع حرم کرمان هم در تیم باشگاه مس کرمان عضویت دارد.

عباس قشمی میمند مدیرعامل باشگاه مس شهر بابک هم گفت: ما در حمایت از معلولین، از تیم والیبال نشسته حمایت کردیم که این کار ما در راستای مسئولیت اجتماعی بود؛ همچنین در والیبال ایستاده به صورت حرفه ای در لیگ یک حضور داریم؛ تلاش کردیم از طریق ورزش باعث پیشرفت شهرستان و استان شویم؛ باید با اجرای مسئولیت اجتماعی آسیب های اجتماعی جامعه را کاهش دهیم.

رسول خطیبی مدیرعامل باشگاه مس سونگون هم در این مراسم اظهار داشت: 2 اتفاق خوب ورزشی در روز گذشته برای ایران رخ داد که قهرمانی تیم فوتبال ساحلی و قهرمانی تیم کشتی فرنگی در جهان این رویدادها بود؛ مطلع هستیم که بانوان ایرانی در شرایط سختی تمرین می کنند و قهرمانی آنها از قهرمانی مردان بالاتر بوده و قابلیت تقدیر بیشتری دارد؛ باشگاه ما در ۸ رشته ورزشی فعالیت دارد و حمایت ما از ورزش بانوان دقیقا شبیه ورزش آقایان است.

در این مراسم سیده الهام حسینی که در مسابقات قهرمانی وزنه برداری بزرگسالان در کشور بحرین مدال طلای رشته وزنه برداری را برای کشورمان کسب کرده بود گفت: ورزش را از داخل حیاط منزل و با دیدن کلیپ ها شروع کردم؛ المپیک ۲۰۲۰ اولین مدال بانوان ایرانی را کسب کردم؛ از اینکه به ورزش بانوان توجه بیشتری می شود خوشحالم و از اینکه پرچم کشورم را بالای سر می برم افتخار می کنم.

نازنین فاطمه عیدیان که در مسابقات نوجوانان آسیا در رشته دومیدانی (۴۰۰ متر) مقام دوم را کسب کرده بود اظهار داشت: نگاه به ورزش بانوان ایران تغییر اساس کرده است و از این بابت خوشحالم؛ اولین دختری هستم که در رشته دومیدانی در آسیا مقام کسب کرده ام؛ اگر حمایت ها از ورزش بانوان ایران بیشتر شود قطعا افتخار آفرینی آنان بیشتر می شود.

سلما همتی مهدی زاده هم که در رشته شطرنج در مسابقات آسیایی و در رده سنی زیر ۸ سال مقام قهرمانی را برای کشورمان کسب کرده بود از حمایت مسئولین از ورزش بانوان تقدیر کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید