238235

صحبت های وزیر کشور در بازدید از غرفه شرکت ملی مس چه بود؟

دنیای معدن: دکتر احمد وحیدی روز دوشنبه (2 آبان 1401) به تبریز رفت تا همراه با عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و دیگر مسئولان استانی از اتوبوس های جدید ناوگان حمل و نقل عمومی شهرداری تبریز رونمایی و دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی «رینوتکس ۲۰۲۲»و ایستگاه لاله خط ۱ مترو تبریز را افتتاح کند.

به گزارش دنیای معدن، وزیر کشور در افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه حرکت علمی ما به پرچمداری رهبر معظم انقلاب امروز به نقطه بسیار باارزشی رسیده است، گفت: فاصله ما از فناوری نوین دنیا روز به‌روز کمتر می‌شود.

دکتر وحیدی با تاکید بر اینکه جوانان ما با پافشاری بر روی ایده هایشان به دستاورد بزرگی می رسند و ما فقط در تجاری سازی و فروش کمی مشکل داریم، خاطرنشان کرد: ایران امروز بی پروا و پرتلاش با بسیج همه ظرفیت های علمی وارد حوزه های جدید علمی و فناورانه می شود.

پس از این سخنرانی، وزیر کشور از بخش های مختلف این نمایشگاه که درپنج بخش ایده‌های فناورانه (طرح‌های استارتاپی)، توسعه و تجاری‌سازی فناوری، فروش محصولات و خدمات دانش‌بنیان، خدمات تجاری‌سازی و مشاوره و نیازمندی‌های فناورانه برپا شده بود، بازدید کرد و با مسئولان آن به تبادل نظر پرداخت.

یکی از این غرفه ها، غرفه شرکت ملی صنایع مس ایران بود که  دکتر وحیدی پس از شنیدن توضیحات مسئولان این غرفه از شرکت هایی که به خودکفایی و تقویت تولید داخلی کمک می کنند، تقدیر کرد.

وی در این غرفه همچون غرفه های دیگر، از شخص یا مسئول خاصی از این شرکت نام نبرد و به طور کلی از تلاش های انجام شده، تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید