230067

شرکت Mitsubishi Materials و Freeport اندونزی ظرفیت واحد ذوب مس را افزایش می دهند

دنیای معدن- رویترز: شرکت ذوب PT Smelting اندونزی که یک سرمایه گذار مشترک میان گروه Mitsubishi Materials و Freeport اندونزی است روز شنبه 19 فوریه ساخت 3.2 تریلیون روپیه ای معادل 223 میلیون دلاری تاسیسات ذوب مس جاوای شرقی (East Java) را آغاز کرد.

به گزارش دنیای معدن، این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این توسعه، ظرفیت تولید کارخانه را از 300 هزار تن فعلی به 342 هزار تن کاتد مس افزایش می دهد.

آقای Irjuniawan Radjamin مدیر شرکت PT Smelting می گوید: هدف گذاری شده که توسعه تا قبل از پایان دسامبر 2023 تکمیل می شود.

شرکت مذکور کنسانتره مس تولید شده توسط فریپورت اندونزی (یکی از واحدهای زیرمجموع فریپورت مک موران) که از معدن Grasberg در منطقه Papua اندونزی می باشد را فرآوری می کند.

در بیانیه این شرکت آمده است این توسعه ظرفیت خوراک ورودی کارخانه را از یک میلیون تن در حال حاضر به 1.3 میلیون تن کنسانتره مس افزایش می دهد.

اندونزی غنی از منابع مایل به توسعه صنایع فلزی پایین دستی خود برای افزایش سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال است و رئیس جمهور این کشور گفته دولت قصد دارد صادرات مواد خام را برای تشویق چنین سرمایه گذاری هایی ممنوع کند.جعفری طهرانی

 

دیدگاهتان را بنویسید