252808

ویدئو: ورود فولاد مبارکه به حوزه نوآوری و تکنولوژی‌های جدید به عنوان یک ضرورت و هدف دارای اولویت/ حاکم شدن یک نگاه نو در حوزه نوآوری

حجم ویدیو: 5.13M | مدت زمان ویدیو: 00:03:08 دانلود ویدیو

دنیای معدن: محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در حاشیه بازدید تعدادی از شرکت‌های سرمایه پذیر فولاد مبارکه در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان:ورود به حوزه نوآوری و تکنولوژی‌های جدید به عنوان یک ضرورت و یک هدف دارای اولویت برای فولاد مبارکه تعریف شد و طی دو سال گذشته اتفاقات خوبی در این حوزه رقم خورد و یک نگاه نو به حوزه نوآوری حاکم شد. خوشبختانه شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه نیز با این رویکرد و پر توان وارد میدان شد و سال گذشته با حمایت هیئت مدیره، اخذ مجوزهای لازم و تعریف یک بودجه مناسب به حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکتی (cvc) ورود پیدا کرد که برخی از این سرمایه گذاری‌ها به بار نشسته و برخی نیز در مراحل اولیه هستند.

لازم بود گزارش کاملی از این اتفاقات و تک تک طرح‌ها به هیئت مدیره داده شود. امیدواریم این حرکت به ما در دستیابی به تکنولوژی‌های فرایندی کمک کند. همچنین با حمایت و هدایت بیشتر بتوانیم دستاوردهای بهتری را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید