252025

با حضور مدیرعامل و جمعی از کارکنان فولاد خوزستان برگزار شد؛

مراسم احیای شب بیست و سوم ماه رمضان

دنیای معدن: مراسم احیای شب قدر با حضور امین ابراهیمی مدیرعامل و با استقبال پرشور جمعی از کارکنان به همراه خانواده، سحرگاه ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محوطه مقابل حسینیه سید الشهدا (ع) دویست دستگاه برگزار شد.

به گزارش دنیای معدن، حجت الاسلام موسی بهاالدینی عاملی دبیر شورای عالی فرهنگی گفت: در آخرت از گروهی از بهشتیان، پرسیده می‌شود که پل صراط، جهنم و غیره را چگونه پشت سر گذاشتید، آنان جواب می‌دهند، ما اصلاً چنین چیزهایی را ندیدیم. 

آن‌ها می‌گویند ما دو خصلت داشتیم. خدا به واسطه آن‌ها این جایگاه را به ما داد. نخست آنکه ما در خلوت از گناه کردن حیا می‌کردیم. دوم آنچه خدا به ما بخشیده بود، به آن راضی بودیم. برای روزی خود تلاش می کردیم، اما از داشته‌ی خود شکایت نمی‌کردیم. 

 

 

وی افزود: امام زمان (عج) در نامه‌‌ای به شیخ مفید فرمود: ما از احوال شیعیان در همه حال با خبر هستیم. 

 

 

وی افزود: شما دیده‌اید، زمانی که کسی در شب فوت می کند، صبر می‌کنند تا صبح شود، بعد برای خاکسپاری اقدام می‌کنند. اما دل‌ها بسوزد برای مادر و پدری که فخر عالم بودند، اما شبانه به خاک سپرده شدند. حضرت علی (ع) در آخرین لحظات عمر گرانبهای خود می‌فرماید: همواره دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید. اکنون مردم مظلوم غزه نیاز به کمک مردم کشورهای اسلامی و آزادی‌خواه دارند. 

 

 

وی در ادامه خبر داد: کارکنان فولاد خوزستان برای حمایت از مردم مظلوم غزه، همراه با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود. 

 

 

گزارش خبرنگار ما حاکی است، مراسم یاد شده با مداحی حاج محمد غبیشی از مداحان استانی و دعاخوانی سید محمدعلی فاطمی زاده، حجج الاسلام موسی بهاالدینی و علی زبیدی انجام شد. 

 

 

گفتنی است، در حاشیه این مراسم، برپایی چایخانه، اجرای سرود حضرت امام رضا (ع) و غرفه نقاشی برای کودکان از برنامه‌های فرهنگی این مراسم بود. همچنین در پایان با توزیع سحری از میهمانان مراسم پذیرایی شد.

IMG_2348

دیدگاهتان را بنویسید