251332

دریافت تقدیرنامه‌ی چهار ستاره جایزه ملی تعالی سازمانی توسط شرکت صنعت فولاد شادگان

دنیای معدن- در بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی، در تاریخ یکم اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور بابک احمدی و سید محمد موسوی، معاونان وزیر صمت و مسعود لطفی، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، حمیدرضا بابایی رئیس مرکز تعالی سازمانی‌،مدیر عاملان و مدیران ارشد شرکت‌های سرآمد ایرانی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد، شرکت صنعت فولاد شادگان موفق به کسب «تقدیرنامه چهار ستاره» جایزه ملی تعالی سازمانی شد.

به گزارش دنیای معدن از روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، در راستای کیفیت بخشی به محصولات، خدمات و دیگر موارد شاخص سازمانی خود پس از تدوین و ارسال اظهارنامه تعالی سازمانی مورد ارزیابی داوران این رویداد قرار گرفت و در نهایت در میان شرکت های حاضر در این رویداد در سطح تقدیرنامه موفق به کسب تقدیرنامه چهار ستاره تعالی سازمانی از بیست ویکمین همایش ملی تعالی سازمانی شد.

شرکت صنعت فولاد شادگان پس از ماه‌ها تلاش و با انسجام سازمانی توانست، مؤلفه های یک سازمان متعالی را در شرکت پیاده سازی کند و با اعتقاد راسخ به این موارد در مسیر تعالی گام بردارد و موفق به کسب تقدیرنامه‌ی چهار ستاره شود.

گفتنی است مدل تعالی سازمانی از سال ۱۳۹۷

با رویکرد کیفیت بخشی به خدمات در شرکت بیمه دی پیاده سازی شده است و هم اکنون به عنوان یک الگوی مدیریتی و زبان مشترک بین واحدهای سازمانی به کار گرفته می شود.

این شرکت پیش از این در سال های گذشته نیز توانسته است جایزه های دو و سه ستاره این رویداد را دریافت کند و هم اکنون با یک پله صعود جایگاه بالاتری را از آن خود کرده است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید